صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۵۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

دادگستری آمریکا در کمین شرکت‌کنندگان در تظاهرات‌ ضد ترامپ

وزارت دادگستری آمریکا در حال تلاش برای دستیابی به اطلاعات درباره هویت افرادی است که در تظاهرات‌ها علیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور شرکت می‌کنند.
کد خبر : 203491

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، وزارت دادگستری آمریکا در حال تلاش برای دستیابی به اطلاعات هزاران نفر از فعالانی است که در تظاهرات‌ها علیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور شرکت می‌کنند.


طبق گزارش روزنامه «ایندیپندنت»، دادگستری آمریکا از یک شرکت میزبانی وب درخواست کرده سوابق یک سایت فعال در سامان‌دهی تظاهرات‌های ضد ترامپ را در اختیارش قرار دهد.


«دریم‌هاست»، یک شرکت میزبانی وب مستقر در لس‌آنجلس می‌گوید با درخواست دادگستری آمریکا مخالفت کرده، زیرا آن را مصداقی از «سوءاستفاده آشکار دولت از قدرتش» می‌داند.


وب‌سایت «disruptj20.org.» که دادگستری آمریکا خواستار دسترسی به اطلاعات آن شده، توسط گروهی از فعالان ضد ترامپ اداره می‌شود و در ماه‌های گذشته نقش فعالی در برگزاری تجمعات ضد رئیس‌جمهور آمریکا ایفا کرده است.


«دریم‌هاست» روز سه‌شنبه اعلام کرد وزارت دادگستری از این شرکت مستقر در لس‌آنجلس خواسته «تمامی اطلاعات مربوط به این وب‌سایت، مالک آن و مهم‌تر از همه، بازدیدکنندگانش» را در اختیار این وزارتخانه قرار دهد.


حکم درخواست وزارت دادگستری آمریکا همچنین از «دریم‌هاست» می‌خواهد هر گونه اطلاعات که می‌تواند به شناسایی مشترکان این سایت کمک کند، اعم از نام، آدرس، شماره تلفن و سایر اطلاعات آنها را در اختیارش قرار دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر