صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۳ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
مهدی چمران عنوان کرد

کرایه‌ها فعلا افزایش نمی‌یابد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هرچند قیمت حامل‌های انرژی روز گذشته 20 درصد اضافه شد، اما فعلاً افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی مطرح نیست.
کد خبر : 20178

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، مهدی چمران در حاشیه یکصد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره طرح الزام شهرداری تهران به ارائه کارنامه معاونین و شهرداران مناطق و مدیران که امروز در جلسه شورای شهر مطرح شد اظهار کرد: این طرح به این صورت که شهرداری ضوابط شرایط احراز این مسئولیت‌ها را به شورا ارائه دهد اصلاح شد و قبلاً نیز این موضوع مطرح بوده است.


وی ادامه داد: در ‌‌نهایت به تصویب رسید که شهرداری طی سه ماه ضوابط شرایط احراز مسئولیت‌های معاونین شهرداران مناطق و مدیران را به شورای شهر ارائه دهد.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: این اقدام هیچ دخالتی در امور اجرایی شورا ندارد.


چمران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا با افزایش نرخ بنزین، کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی نیز افزایش می‌‌یابد، گفت: قطعا چنین موضوعی در شورای شهر و شهرداری مطرح نیست و در دولت و وزارت کشور نیز اعلام شده که افزایش نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی مطرح نخواهد شد.


وی ادامه داد: ممکن است تاکسیرانان چنین درخواستی برای افزایش نرخ کرایه‌ها داشته باشند اما این افزایش به صلاح شهر و مردم نیست.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: در زمان هدفمندی یارانه‌ها نیز پس از گذشت چند ماه تصمیم به افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی گرفته شد که در این مدت هم اتوبوسرانی و هم تاکسیرانی با این طرح همراهی و همکاری کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر