تلفنهای شهری 137 و 1888 چه تفاوتی با هم دارند؟
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، محمدحسین هنجنی توضیح داد: بیشترین میزان تماس با سامانههای شهری از طریق تماس تلفنی بوده و با گسترش شبکه های مجازی هم اکنون پیامها از طریق این شبکهها نیز انتقال داده میشود.
مدیر بازرسی شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه امروزه فعالیت نهادهای خدمتگزار در جامعه متکی به مشارکت شهروندان است و محقق شدن طرحهای شهری بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست، گفت: در این راستا پلهای ارتباطی شهروندان و شهرداری تاثیر بسیار و اهمیت والایی دارد و تلفن 137 تلفن فوریتی است که در تماس با آن طی 24 تا 72 ساعت به پیامها رسیدگی میشود و اگر طی این زمان رسیدگی لازم صورت نگرفت پیامها را میتوان به 1888 که سامانه نظارتی است ارجاع داد.
وی توضیح داد: بیشترین پیامهای شهروندان به حوزههای فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و خدمات شهری تقسیم میشود.
انتهای پیام/