صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:

معلمان نباید دغدغه معیشت داشته باشند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حل مشکلات معلمان باور دولت و مجلس است، گفت: معلم باید انگیزه لازم برای کارکردن داشته باشد و دغدغه معیشت و رفاه نداشته باشد.
کد خبر : 19442

به گزارش گروه اجتماعی آنا، سیدمحمد بطحایی در آئین افتتاح پروژه باشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی اظهار کرد: توجه به رفاه و معیشت معلمان در کنار کیفیت‌بخشی به آموزش باید مورد توجه قرار گیرد و این امر تحقق کیفیت‌بخشی را تسریع می‌کند.


وی با بیان اینکه حل مشکلات معلمان باور دولت و مجلس است، تصریح کرد: معلم باید انگیزه لازم برای کارکردن داشته باشد و دغدغه معیشت و رفاه نداشته باشد در غیر این صورت هزینه کردن در سایر بخش‌ها مثمرثمر نخواهد بود.


بطحایی با اشاره به پروژه بزرگ باشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی عنوان کرد: امیدواریم در سال جاری و سال‌های آتی شاهد بهره برداری از اینگونه طرح‌ها در سطح کشور باشیم.


وی افزود: در زمینه بهداشت و درمان معلمان طرح‌های مفصلی پیش رو داریم که یقیناً با حمایت مجلس و اجرای این پروژه‌ها شاهد ارائه خدمات شایسته در خور شأن و منزلت فرهنگیان خواهیم بود.


معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش افزود: رسالت ما تربیت نیروی انسانی مؤمن و متخصص برای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است نه چیز دیگر و به‌منظور تحقق این هدف مهم همه باید بیش از پیش به مشکلات معلمان توجه کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر