صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهرداد فرید در گفتگو با آنا؛

«بن بست وثوق» اواخر تابستان می‌آید

مهرداد فرید؛ کارگردان و تهیه‌کننده سینما از آخرین وضعیت کارهای سینمای خود خبر داد.
کد خبر : 190753

مهرداد فرید در گفت و گو با خبرنگار آنا گفت: فیلم سینمایی «جن زیبا» به نویسندگی و کارگردانی بایرام فضلی در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد و در حال جذب سرمایه‌گذار برای آغاز فیلمبرداری هستیم. همچنین در خصوص بازیگران باید بگویم که بازیگران تقریبا انتخاب شده و با آن‌ها در حال مذاکره هستیم که البته ترجیج می‌دهم تا منعقد شدن قرارداد نامی از آن‌ها منتشر نشود.


وی ادامه داد: فیلم سینمایی «جن زیبا» مانند دیگر ساخته‌های بایرام فضلی دارای محتوا و ساختار متفاوتی که در داستان آن اتفاقی مابین تعلیق و طنز رخ می‌دهد.


کارگردان فیلم سینمایی «بیتابی بیتا» در ادامه به اکران فیلم سینمایی «بن بست وثوق» که تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشت و در جشنواره سی و پنجم رونمایی شد، بیان کرد: در مورد اکران این فیلم هم با چند پخش کننده صحبت کرده‌ایم که احتمال زیاد در اواخر تابستان بتوانیم «بن بست وثوق» را به اکران عمومی درآوریم.



وی همچنین به اکران فیلم سینمایی «دعوتنامه» به عنوان آخرین کار کارگردانی خود که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد اشاره کرد و گفت: برنامه‌های اکران این فیلم را برای پاییز امسال انجام می‌دهیم و برای پخش آن با یک پخش‌کننده هم به توافق رسیدیم که تا چند روز دیگر اعلام خواهیم کرد.


از آنجا که فیلم سینمایی «دعوتنامه» در زمان اکران جشنواره فیلم فجر با حاشیه‌هایی از جمله محتوایی همراه بود، مهرداد فرید در خصوص نسخه اکران عمومی آن توضیح داد: به طور کل مونتاژ این فیلم با نسخه جشنواره فجر تغییر کرده است اما باید تاکید کنم که برای اکران از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ اصلاحیه‌ای برای این فیلم نداشتیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: مهرداد فرید
ارسال نظر