صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶

«خرگیوش» در انتظار مجوز نمایش

فیلم سینمایی «خرگیوش» به کارگردانی مانی باغبانی پس از دریافت پروانه نمایش و با پایان مراحل فنی در نوبت اکران عمومی قرار گرفته است.
کد خبر : 177860

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی فیلم،‌ «خرگیوش» عنوان اولین فیلم بلند مانی باغبانی محسوب می‌شود که در حال حاضر آماده اکران شده و نسخه کامل آن برای دریافت پروانه به شورای پروانه نمایش ارائه شده است.


حبیب اسماعیلی تهیه کننده این فیلم و مدیرعامل دفتر رسانه فیلمسازان که پخش «خرگیوش» را نیز برعهده گرفته درباره وضعیت اکران ساخته باغبانی گفت: «این فیلم در حوزه آثار کمدی از مضمون متفاوتی برخوردار است و سعی داریم آن را در زمانی مناسب اکران کنیم. فیلم فضای بسیار شاد و مفرحی دارد و به طور قطع خانواده‌ها از آن استقبال خواهند کرد. فکر می کنم فصل تابستان بهترین زمان ممکن برای اکران فیلم باشد و باید به انتظار نشست و دید که شرایط به چه شکل پیش می رود».


فیلمبرداری این فیلم بهار سال گذشته در سکوت خبری انجام شد و مراحل فنی آن نیز تا اواخر تابستان ۹۵ به طول انجامید.


بابک حمیدیان، جواد عزتی، سیامک انصاری، مینا ساداتی، پانته‌آ سیروس، مانیا علیجانی و (با حضور) همایون ارشادی، امید روحانی، ملیکا شریفی نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


فیلمنامه «خرگیوش» توسط مانی باغبانی به نگارش درآمده و در خلاصه داستان آن آمده: هیچ شبی مثل امشب نیست… .


دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، صدابردار: امین میرشکاری، تدوین: حسن ایوبی، صداگذار: حسین مهدوی، آهنگساز: دارا دارایی، طراح گریم: عظیم فراین، طراح صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، مدیر تولید: مهدی چراغی، جلوه های ویژه: بهنام خاکسار، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آلاله هاشمی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، عکاس: احمدرضا شجاعی، سرمایه گذاران: حبیب اسماعیلی، بیژن لاهوتی و تهیه کننده: حبیب اسماعیلی.


انتهای پیام/

ارسال نظر