صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

سما واحد کرمان؛ از کسب مقام در مسابقات فرهنگی هنری تا پیمان دوستی با طبیعت

دانش‌آموزان دبستان پسرانه سما واحد کرمان موفق شدند از میان 10 گروه شرکت کننده در مسابقات تئاتر و 11 گروه شرکت کننده در مسابقات سرود، رتبه دوم ناحیه یک آموزش‌و پرورش را به خود اختصاص دهند.
کد خبر : 175330

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، گروه تئاتر مدرسه با بازیگری دانش آموزان ایلیا توحیدی،حمیدرضا رضوان‌فر، علی فلاح، امیرمحمد معاذالهی، حسین یوسفی، امیرعلی فکری، علیرضا ستوده نژاد، محمدرضا میرزایی‌فر و به کارگردانی صدیقه شجاعی، مربی پروررشی در این مسابقات شرکت کردند.


یوسف شیرزاد، امین محمدآبادی، امیررضا زارع، متین عرفانی، پارسا شجاع‌حیدری، متین براهویی، امیرحسین رستم‌گوهری، امیرعلی نجفی، محمدجواد افروزه، محمدمهدی پورمحی‌آبادی، امیرعلی نیک‌پور، ابوالفضل زندوکیلی، احسان سلطانی، پرهام زندی و امیرمهدی افضلی اعضای تیم سرود را شامل می‌شدند.


پیمان دوستی با طبیعت


دختران دبستانی سما واحد کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با شعار زندگی سالم در اقدامی نمادین پیمان‌نامه صلح و دوستی با طبیعت را امضا کردند.


در همین راستا دانش‌آموزان علاوه بر پاکسازی محیط مدرسه با حضور یکی از پاکبانان شهرداری با اهمیت نظافت محیط زیست آشنا شدند و به توزیع بروشورهای آموزشی میان والدین پرداختند.


از دیگر برنامه‌های مدرسه در این هفته می‌توان حضور دانش‌آموزان و معلمان در همایش یک روزه زندگی سالم و با نشاط با محوریت تغذیه سالم و آشنایی با فوریت‌های پزشکی، اقامه نماز شکر به شکرانه سلامتی و دعا جهت شفای بیماران، برپایی نمایشگاه کاردستی و خلاقیت، جشنواره سالاد و سبزی با هدف ترویج غذای سالم، نمایشگاه دل نوشته من با هدف بیان اهمیت نوشتن در تخلیه روانی و کسب سلامت روان، آشنایی با دمنوش‌های نشاط‌‌ آور و خواص آن‌ها و برگزاری مسابقات ورزشی میان دانش‌آموزان و معلمان را نام برد.از سفیران نمونه سلامت نیز با اهدای لوح و تشکر به‌ عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر