صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سریال جدید شبکه تهران:

دعواهای دوست قدیمی و بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس +عکس

داستان دو دوست قدیمی در سریال «افسر نمونه» برای شبکه پنج سیما سریال می‌شود.
کد خبر : 164885

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، سریال «افسر نمونه» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی مسعود آب پرور مدتی است در شهرک راه آهن کلید خورده، این روزها در لوکیشن خانه اصلی در همان شهرک راه آهن ادامه دارد. پیش از این اعلام شد که این سریال یکی از گزینه‌های پخش در ایام نوروز از شبکه پنج سیما بود که گروه سازنده اعلام کرد که به دلیل زمان کم از این موضوع صرف نظر کرده‌اند.




محمدرضا شریفی‌نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری، هلیا امامی، ساغر عزیزی، اتابک نادری، پیام احمدی نیا، آذین رئوف، حامد آهنگی بازیگران این سریال هستند . سریال روایت‌گر زندگی دوست قدیمی به نام‌های بهمن و توفیق هستند که از برادر به هم نزدیک تر به نظر می‌رسند. آنها ناف دختر و پسرشان را به نام هم بریده‌اند، اما بچه‌های آنها که امروز به سن ازدواج رسیده‌اند، راضی به این اتفاق نیستند و این باعث می‌شود تمام این دوستی 30 ساله کم‌کم تحت‌الشعاع قرار بگیرد. در کنار این بازیگران آشپیتیم آرفی، بازیکن یوگوسلاوی‌تبار سابق باشگاه پرسپولیس تهران به چشم می‌خورد. آرفی نقش شخصیت فوتبالیستی را بازی می‌کند که درگیر مسائل دوپینگ شده است.




دیدن اسم مهدی فرجی به عنوان تهیه‌کننده هم از موارد جالب این سریال است. او با ساخت این سریال برای نخستین بار قدم در دنیای تهیه‌کنندگی می‌گذارد. او که سابق مدیریت شبکه‌های یک، دو و مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک را در کارنامه‌اش دارد از سالها دور علاقه به تهیه کنندگی داشته و با این کار به آرزوی دیرینه خود پاسخ داده است.


«افسر نمونه» در لوکیشن‌های استادیوم تختی، فرودگاه امام و خانه ای در شهرک راه آهن تولید خواهد شد که قرار است از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.





دیگر عوامل این پروژه عبارتند از: مجری طرح: عزیز علیزاده، مدیر تصویربرداری: ناصر کاووسی،‌ تصویربردار دوم: مصطفی معمار،مدیر صدابرداری: اصغر آبگون، تدوین: بهرام آب پرور، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره پردازی: نوید فرح مرزی، طراح لباس: پگاه ترکی، برنامه ریز: هوشنگ قنواتی زاده، ‌دستیار اول کارگردان: خسرو نصیری خواه، مدیر تولید: ناصر هادیانفر، مشاور رسانه ایی: مجتبی احمدی، مدیر تدارکات:‌ سعید جعفری، آهنگساز:‌ موسی آرمان پور، عکاس: تارا قنواتی زاده



انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی فرجی
ارسال نظر