صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عکسی قدیمی از عوامل فیلم«هفت و پنج دقیقه»

فیلم "هفت و پنج دقیقه" ساخته محمدمهدی عسگرپور که  در سال 87 در فرانسه ساخته شده ،بعد از هشت سال  در گروه سینمایی هنر وتجربه اکران شد.
کد خبر : 163972

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی گروه هنر وتجربه ،«هفت و پنج دقیقه» مضمونی اجتماعی دارد و بر اساس فیلمنامه فرهاد توحیدی ساخته شده است.این فیلم از چهار اسفند در سینماهای گروه هنر وتجربه اکرانش را اغاز کرد.
هفت و پنج دقیقه داستان زندگی سه زن مهاجر را روایت می‌کند. آن‌ها در شهر کوچکی در فرانسه می‌کند. این سه زن هر کدام در مواجهه با جامعه و خانواده خود دست به انتخاب‌هایی می‌زنند که زندگی آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است. ایزابل پاسکو،لیندا بوئنی،ملینا مورس،تام نوامبر،با حضور: رضا کیانیان و رضا عطاران بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
عوامل«هفت و پنج دقیقه»عبارتند از:کارگردان: محمد‌مهدی عسگرپور،تهیه‌کننده: محمدرضا تخت‌کشیان،فیلمنامه: فرهاد توحیدی،مدیر‌فیلمبرداری: محمود کلاری،طراح صحنه و‌لباس: ملک‌جهان خزایی ،طراح گریم: علی عابدینی
تدوین: والری لویس،موسیقی: علی کهن‌دیری،صدابردار: عباس رستگارپور،طراحی و ترکیب‌ صدا : سید‌علیرضا علویان،مشاور رسانه ای:بهناز شیربانی ،عکس: مریم تخت‌کشیان ،محصول آفتاب‌نگاران و سیمای‌مهر


انتهای پیام/

ارسال نظر