صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵

آغاز عملیات اجرایی پژوهشکده انگور دانشگاه آزاد اسلامی ملکان در سال آینده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان گفت: آغاز عملیات اجرایی پژوهشکده انگور و توسعه رشته های تحصیلی در مقاطع تحصیلات تکمیلی از اهم برنامه های این واحد دانشگاهی در سال 96 خواهد بود.
کد خبر : 163071

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر بهنام خسروزاده در جلسه معارفه سرپرست جدید حوزه اداری و مالی واحد ملکان افزود: با توجه به اینکه شهرستان ملکان قطب تولید انگور استان محسوب می شود لذا احداث پژوهشکده انگور در این شهرستان ضروری است.


وی ادامه داد: پژوهشکده انگور توسط دانشگاه آزاد اسلامی ملکان و با مساعدت مسئولان دانشگاه آزاد سازمان مرکزی و استان و استانداری و منابع طبیعی استان و مسئولان شهرستان در 50 هکتار زمین احداث خواهد شد.


این مسئول با بیان اینکه پژوهشکده انگور ملکان اکنون مراحل اداری خود را در استان طی می کند افزود: عملیات اجرایی این پژوهشکده سال آینده در مراسمی با حضور مسئولان استان و شهرستان آغاز خواهد شد.


پژوهشکده انگور توسط دانشگاه آزاد اسلامی ملکان و با مساعدت مسئولان دانشگاه آزاد سازمان مرکزی و استان و استانداری و منابع طبیعی استان و مسئولان شهرستان در 50 هکتار زمین احداث خواهد شد

خسروزاده توسعه رشته های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را از دیگر اولویت های واحد ملکان در سال آینده ذکر کرد و گفت: پرونده 21 رشته جدید در وزارت علوم و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد در حال بررسی و طی شدن مراحل اداری است که 20 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته در مقطع دکتری است.


وی دانشجویان را بزرگترین سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان دانست و بر تکریم و رفع امورات این قشر فرهیخته در چارچوب های قانونی و در کمترین زمان در این واحد دانشگاهی تاکید کرد.


خسروزاده از غنی بودن واحد ملکان از لحاظ اعضای هیات علمی توانمند و با کارایی بالا ابراز خرسندی کرد و گفت: جای خوشحالی است که در واحد ملکان همه اعضای هیات علمی در تخصص های مختلف و کارایی و شایستگی مدیریتی بالایی قرار دارند و از این لحاظ واحد ملکان غنی بوده و نیازمند واحدهای دیگر نیست.


وی کارکنان این واحد دانشگاهی را انسانهای پرتلاش و خدوم ذکر کرد و از تلاش و همت آنها در سال جاری قدردانی و ابراز امیدواری کرد تلاش و خدمت این عزیزان در سال 96 نیز با انرژی و سرعت بیشتر در جهت توسعه همه جانبه این واحد تداوم یابد.



به گزارش آنا، در پایان جلسه علاوه بر قدردانی از خدمات چندین ساله دکتر سیف الدین غلامی سرپرست سابق، دکتر مهدی آقابیگی به عنوان سرپرست جدید حوزه اداری و مالی واحد ملکان معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر