صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید از پروژه‌های منطقه یک:

شمال تهران از بن بست عبوری خارج می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در راستای توسعه شبکه معابر درون شهری، سهولت و تسریع توام با ایمنی در تردد وسایل نقلیه و خارج کردن شمال تهران از بن بست عبوری، پروژه‌های بزرگ فنی و عمرانی در محدوده منطقه یک در حال اجراست.
کد خبر : 16235

به گزارش گروه اجتماعی آنا، علیرضا جاوید در بازدید میدانی از پروژه‌های منطقه یک که با حضور مجتبی یزدانی، شهردار این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: امتداد بزرگراه امام علی (ع) از سمت شمال با احداث خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری، امتداد بزرگراه شهید صیاد شیرازی تا اراج با احداث تقاطع غیر همسطح و تعریض خیابان ۱۶ متری شهید هاشمی از مهم‌ترین پروژه‌های فنی و عمرانی در شمال تهران است که با هدف بهبود ترافیک شهری و اتصال بزرگراه‌ها به شبکه عبوری در حال اجراست.


وی گفت: در منطقه یک به دلیل موقعیت جغرافیایی و نیمه کوهستانی آن و عدم امکان امتداد بزرگراه‌ها، حجم بالای تردد در بخش شمالی بزرگراه‌ها وارد معابر کم عرض می‌شود و ترافیک شهری افزایش می‌یابد لذا با تمهیدات و اقدامات لازم خروج این منطقه از بن بست عبوری با اتصال بزرگراه‌ها به معابر عریض در دستور کار قرار گرفته است.


جاوید اضافه کرد: پروژه‌های در حال اجرا علاوه بر ساماندهی ترافیک منطقه‌ای تاثیرات فرا منطقه‌ای نیز دارد و رضایت شهروندان را افزایش خواهد داد.


مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک تهران نیز در این بازدید با بیان اینکه اکنون بیش از ۲۸ پروژه اصلی و ویژه در منطقه یک در حال اجراست، افزود: این پروژه‌ها در اولویت برنامه‌های سال جاری قرار دارند و بازدید‌های میدانی از این پروژه‌ها به منظور سرعت بخشی و بررسی وضعیت اجرایی با حضور مدیریت شهری انجام شده است.


وی ادامه احداث خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری، احداث و تکمیل باند کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی را در برنامه‌های اجرایی دانست و گفت: امسال این پروژه‌ها با هدف ساماندهی ترافیکی محدوده شرقی منطقه هر چه سریع‌تر به نتیجه خواهد رسید.


گفتنی است جاوید، معاون شهردار تهران ازپروژه‌های بزرگراه لشگرک، خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری، انتهای بزرگراه امام علی (ع) تقاطع صحرا، تعریض خیابان هاشمی، کندرو بزرگراه شهید بابایی، تقاطع بزرگراه شهید باقری – شهید بابایی، بزرگراه صیاد شیرازی – بزرگراه ارتش و بوستان یاس بازدید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر