صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴

«بازرسی ابدی» لولو خورخوره نیست!

دوستانی که اینقدر ماجرای بازرسی ابدی را بزرگ می‌کنند واقعا نمی‌دانند که منظور جان کری پروتکل الحاقی است یا خودشان را به ندانستن می‌زنند؟
کد خبر : 16205

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، حسین درخشان از فعالین فضای مجازی با این مقدمه در صفحه شخصی خود در گوگل پلاس نوشت:


همین الان هم عضویت ایران در ان پی تی به معنی یک نظارت دایمی است. نظام هم مشکلی با پروتکل الحاقی ندارد و قبلا هم آن را چند سال داوطلبانه اجرا کرد، ولی وقتی دید آن طرف به قول‌هایش عمل نکرد آن را متوقف کرد. مهم این است که این اجرای داوطلبانه و بعد به تصویب مجلس در ازای چه چیزی قرار است اتفاق بیفتد. وگرنه پروتکل الحاقی لولو خورخوره نیست.


آمریکایی‌ها استاد مارکتینگ و بازاریابی‌اند. دارند سعی می‌کنند چیزهای عادی‌ای را که ایران داده است با قیمت خیلی بالا به مردم و کنگره‌شان بفروشند. درست شبیه به فروختن جنس‌هایشان.


مثلا می‌گویند باطری این موبایل صد ساعت کار می‌کند، بعد آن پایین ستاره می‌زنند و کوچولو می‌نویسند اگر وای فای و تری جی روشن باشد می‌شود ده ساعت! یا مثلا بیمه فراگیر می‌فروشند، بعد می‌گویند دندان و چشم زیبایی محسوب می‌شود و مشمول بیمه نیست. یا مثلا اشتراک فلان مجله فقط یک دلار در ماه است، بعد موقع پول دادن می‌فهمید فقط شش ماه اول یک دلار است و بعد‌‌ همان قیمیت عادی روی جلد را می‌گیرند. این‌ها کلکهای بازاریابی دنیای سرمایه سالارست که در همه دنیا متاسفانه رایج شده است.


همین الان هم آمریکا می‌تواند بگوید ایران مثلا نظارت ابدی بر مسایل حقوق بشر را پذیرفته، چون عضو شورای حقوق بشر است. یا خیلی چیزهای اینجوری.


انتهای پیام/

ارسال نظر