صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴

الیزابت بنکز به جمع کارگردانان هالیوود پیوست

بازیگر فیلم‌های «دبلیو» و «عطش مبارزه» اولین فیلم بلند خود را با بودجه‌ای 200 میلیون دلاری کارگردانی کرد.
کد خبر : 15958

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، الیزابت بنکز، بازیگر «اگه می‌تونی منو بگیر»، مجموعه فیلم‌های «مرد عنکبوتی» و مجموعه فیلم‌های «عطش مبارزه» و ایفاگر نقش لورا بوش، نقش همسر جورج دبلیو بوش در فیلم «دبلیو» به عنوان اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند، دومین فیلم کمدی موزیکال «صدای بی‌نقص» (Pitch Perfect) را با بودجه‌ای سنگین کارگردانی کرده است. این فیلم تا دوهفته دیگر به روی پرده خواهد آمد. وی در قسمت اول مجموعه «صدای بی‌نقص» به کارگردانی جیسون مور و با بازی آنا کندریک و بریتنی اسنو، یک نقش فرعی را بر عهده داشت و در قسمت دوم آن فیلم نیز همان نقش را ایفا می‌کند که البته اهمیت بیشتری پیدا کرده است.


اولین فیلم «صدای بی نقص» با بودجه 17 میلیون دلار تولید شد و در مجموع 113 میلیون دلار از گیشه‌های سراسر جهان درآمد داشت. به گزارش هالیوود ریپورتر «صدای بی‌نقص 2» با بودجه 200 میلیون دلار تولید شده است. این اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند الیزابت بنکز است که بیش از 70 نقش در سینما و تلویزیون ایفا کرده و پیش از این چند فیلم کوتاه و اپیزودی از کمدی هجوآمیز «فیلم 43» را کارگردانی کرده است.


فیلم «صدای بی‌نقص 2» که قرار است در تاریخ 15 می (25 اردیبهشت) در ایالات متحده آمریکا اکران بگیرد، با بازی بازیگران نقش اصلی فیلم قبلی، آنا کندریک، بریتنی اسنو و ربل ویلسن ساخته شده و داستان قبلی تشکیل یک گروه آواز دخترانه را که دررقابت با همتایان مذکر خود بودند، ادامه می‌دهد. در ابتدای این داستان گروه آوازی آنها شکست سختی در مرکز لینکلن نیویورک می خورد ولی آنها تصمیم می‌گیرند وارد رقابتی جهانی شوند.


الیزابت بنکز با نام اصلی الیزابت مارسال میچل متولد 1974 در ایالت ماساچوست آمریکا از 1998 وارد حرفه بازیگری شده و در فیلم‌هایی مانند «شفت»، «مرد عنکبوتی»، «اگه می‌تونی منو بگیر»، «سی‌بیسکوییت»، «سه روز دیگر» و مجموعه سینمایی «عطش مبارزه» و سریال‌های تلویزیونی مانند «خانواده مدرن» بازی کرده و دو بار نامزد جایزه امی پرایم‌تایم (ساعات پربیننده) شده است.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر