صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
درگفت‌وگو با آنا؛

سهرابی: مزد زحمات‌مان را برابر سپاهان گرفتیم/ در لیگ برتر می‌مانیم

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی گفت: توانستیم قهرمان چند دوره لیگ برتر را در خانه‌اش شکست دهند.
کد خبر : 157876

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم انتهای جدولی ماشین‌سازی در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دست به‌کار بزرگی زد و توانست سپاهان را با 3 گل در اصفهان شکست دهد تا ضمن کسب دومین پیروزی خود در رقابت‌های این فصل برای سقوط نکردن به لیگ آزادگان امیدوارتر شود.


در همین رابطه میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «ما در نیم‌فصل به‌دنبال این بودیم که نقاط ضعف تیم را پوشش دهیم و با آمدن آقای فرهاد کاظمی تیم در روند رو به رشدی قرار گرفت. بازیکنان از همان ابتدا تلاش کردند تا اشتباهات قبلی را مرتکب نشوند و در تمامی بازی‌ها به نتیجه برسند. این سیرصعودی بازی به بازی در تیم ما بهتر شد و حتی دیدید که برابر تراکتورسازی هم امتیاز گرفتیم.»


او ادامه داد: «دیروز بازیکنان تیم بازی بسیار زیبایی را برابر سپاهان ارائه دادند و توانستند قهرمان چند دوره لیگ برتر را در خانه‌اش شکست دهند و 3 امتیاز با ارزش بگیرند تا ثمره گوشه‌ای از زحمات خود را بگیرند. این پیروزی به بازیکنان ما انگیزه بسیار بیشتری می‌دهد تا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بتوانند برابر حریفان خود موفق شوند و نهایتا ماشین‌سازی در لیگ برتر ماندگار شود.»


مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در مورد اینکه چرا این تیم برابر استقلال شکست سنگینی را پذیرفت، بیان داشت: «بازیکنان ما از آن بازی درس‌های بسیار خوبی گرفتند و سعی کردند تا آن اشتباهاتی که به خاطر بی‌دقتی مرتکب شدند در دیدار بزابر سپاهان رخ ندهد. بنابراین با تمرکز خوبی بازی کردند و نتیجه موردنظر را هم به‌دست اوردند. این 3 امتیاز حاصل بازی هوشمندانه بازیکنان ماشین‌سازی بود و آنها حالا با انگیزه بالایی به مصاف دیگر رقبای خود خواهند رفت.»


سهرابی در مورد اینکه چقدر اطمینان دارد که بتواند تیم ماشین‌سازی را در لیگ برتر حفظ کند، گفت: «ما برابر سپاهان کاری کردیم کارستان و به طور حتم می‌توانیم این پیروزی‌ها را تداوم بخشیم. باید سیر صعودی خود را با حمایت هواداران خود و البته با دقت بازیکنان تیم به توضیحات و گوشزدهای سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کادرفنی به‌خصوص در جریان بازی حداکثر امتیازات را در دیدارهای پیش‌رو بگیرند تا قبل از اینکه کار به روزهای پایانی برساند و حساسیت رقابت‌ها نگذارد آنها بازی همیشگی خود را انجم دهند مجوز ماندن در لیگ برتر را کسب کنیم . این اتفاق با پیروزی خانگی هفته آینده برابر تیم آماده نفت‌تهران شکل واقعی‌تری به خود می‌گیرد و باور تمامی اعضای تیم برای ماندن در لیگ برتر بیشتر می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر