صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

آغاز طرح شناسایی دانش آموزان مناطق کم‌تر برخوردار

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از آغاز طرح شناسایی دانش آموزان مناطق کم‌تر برخوردار خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا دسترسی به آموزش را برای تمام فرزندان ایران زمین فراهم کنیم.
کد خبر : 157138

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، رضوان حکیم‌زاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه فعالیت‌های دوره پیش دبستانی، اظهار کرد: طبق درخواست وزیر آموزش و پرورش به دنبال طرح ضربتی برای شناسایی دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار در 4 استان کشور هستیم.


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: تلاش می‌کنیم تا فرصت آموزشی برابر و دسترسی به آموزش را برای تمام فرزندان ایران زمین فراهم کنیم.


وی گفت: کلاس با کیفیت حق تمام فرزندان ایران اسلامی است و امیدواریم با یاری پروردگار متعال همه کودکان این سرزمین با نگاه برابر از فرصت‌های یاد دهی و یادگیری بهره‌مند شوند.


حکیم‌زاده تصریح کرد: ما کودکان ایرانی را بدون هیچ گونه تبعیض و تمایزی گرامی می‌داریم و از همین روی از همه مربیان و مسئولان می‌خواهم تا نمود عینی این عدم تمایز در وجود این نونهالان نهادینه شود.


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: خداوند در آیه 70 سوره اسراء همانجا که می‌فرماید «ولقد کرمنا بنی آدم» بر این موضوع صحه گذاشته است که همه انسان‌ها و کودکان صاحب کرامت هستند و این امر مهم بایستی همواره راهنمای فعالیت‌های ما باشد.


حکیم‌زاده نگاه برابر، عاری از تبعیض و عدالت در فرصت‌های یادگیری و دریافت آموزش با کیفیت را حق تمامی کودکان سرزمین ایران اسلامی دانست.


انتهای پیام/

ارسال نظر