صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند «آسیب‌های اجتماعی» را مرتفع کند

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: رفع مشکلات ناشی از آسیب‌هایاجتماعی نیازمند همکاری و تعامل نهاد مختلف است.
کد خبر : 156624

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه مهار آسیب‌های اجتماعی نیازمند یک تعامل درون سازمانی و برون سازمانی است تاکید کرد: در بحث مهار آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند بر مشکلات فائق آید و نیازمند مشارکت جدی اولیای دانش آموزان و همکاری همگی نهادهاست.


وی با تاکید بر اینکه باید به حل معضل آسیب‌های اجتماعی نگاهی سیستمی داشت، تصریح کرد: آموزش تاثیر مستقیم بر پایش آسیب‌های اجتماعی دارد و بستر این کار باید در مدرسه شکل گیرد.


فولادوند تغییر رویکرد در شیوه‌های آموزش نسبت به گذشته را یکی از نیازهای اصلی آموزش و پرورش دانست و افزود: نوع نگاه و ذائقه‌ دانش آموزان نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده و باید به نیازهای امروز آنان توجه جدی شود.


مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی، آموزش، مقابله و پیشگیری از توسعه آسیب‌های اجتماعی از جمله مواردی است که باید در اتاق‌های فکر برای آن برنامه ریزی و سپس اقدامات عملی صورت گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر