صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
پیرهادی مطرح کرد؛

 احداث خط انتقال فاضلاب محله آبشار/ تامین روشنایی معابر

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر رفع مشکلات شهروندان محله آبشار واقع در منطقه 22 ،گفت: احداث خط انتقال فاضلاب محله آبشار به فاضلاب شهری از اهم خواسته‌های اهالی است که باید در اولویت قرار گیرد.
کد خبر : 155898

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن پیرهادی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت محله آبشار واقع در منطقه 22، اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف از جمله محیط زیست، حمل و نقل، معماری و فرهنگی مواردی از سوی شهروندان محله مطرح شده است.


وی با اشاره به احداث فضای سبز و بوستان در سطح محله آبشار، خاطر نشان کرد: این موضوع در حال حاضر در دست بررسی است.


پیرهادی به اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا با همکاری اداره سلامت منطقه اشاره کرد و گفت: در این بخش معاونت خدمات شهری منطقه باید اقدامات لازم را با همکاری سایر بخش‌ها انجام دهد.


رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مراقبت و آبیاری گیاهان، درختان و فضای سبز موجود در سطح محله، بیان کرد: در این زمینه باید تمهیدات لازم از سوی سازمان مربوطه اتخاذ شود.


عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران اتخاذ در خصوص جلوگیری از مصرف آب شرب در آبیاری فضای سبز منطقه، گفت: این موضوعی است که باید مد نظر سازمان پارک ها قرار گیرد و تدابیرلازم اتخاذ شود.


پیرهادی ضمن اشاره به تعویض چمن مصنوعی و تامین روشنایی زمین فوتبال فعلی در سطح محله آبشار، اضافه کرد: در این زمینه اقداماتی در دست بررسی است.


وی به پیگیری و اقدام لازم به منظور تامین روشنایی معابر محله گفت: در این زمینه می‌توان به خیابان‌های کاشان، پارسای شرقی، خرم آباد، کوشا ، بلوار پردیس و معابر شهرک صدف اشاره کرد که در همین بخش رایزنی‌ها‌یی با شرکت برق منطقه صورت گرفته است.


پیرهادی با تاکید بر توسعه حمل و نقل عمومی در سطح شهر تهران، گفت: در حوزه حمل و نقل و ترافیک و عمران محله آبشار چندین پیشنهاد ارائه شده است که از آن جمله می‌توان به بررسی امکان اصلاح هندسی و بازگشایی ورودی و خروجی‌های شهرک نمونه، به علت ایجاد معضلات ترافیکی در معابر محلی شهرک مذکور و امکان راه اندازی خط تاکسیرانی در سطح محله به منظور تسهیل در عبور و مرور ساکنین اشاره کرد.


عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با احداث معبر ورودی از خیابان هاشم زاده شمالی (روبه‌روی مسجد سید الشهداء (ع)) به سمت شهرک پارس قو و کوهستان، بیان کرد: در این بخش باید بررسی‌های لازم انجام شود و در صورت تایید کارشناسان اقدامات لازم صورت می‌گیرد.


رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران همچنین از بررسی امکان احداث ورودی از کندروی شهرک آبشار، مقابل برج زنبق، پشت بلوک هایA1 و B1 و احداث خروجی از انتهای سیمان تهران خبر داد.


پیرهادی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله و نیازهای شهروندان، گفت: پیش بینی و احداث سالن‌های ورزشی چند منظوره در سطح محله و احداث زمین چمن مصنوعی در محله از مواردی است که در دست بررسی است.


وی اضافه کرد: احداث سوله ی بحران در سطح محله آبشار از دیگر مواردی است که در دست پیگیری قرار دارد.احداث مراکز فرهنگی، آموزشی و تفریحی در سطح محله، احداث مدارس پسرانه و دخترانه دولتی در سطوح مختلف و احداث ساختمان سرای محله در مکانی مناسب در سطح محله از موارد در دست پیگیری است.


پیرهادی همچنین به نیازهای اعتبار محله آبشار جهت اجرای طرح های جدید اشاره کرد و افزود: تخصیص بودجه جهت احداث سالن های ورزشی چند منظوره در سطح محله و تخصیص بودجه به منظور احداث زمین چمن مصنوعی از مواردی است که در بودجه 96 شهرداری تهران پیگیری خواهد شد.


عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود در لایحه بودجه 96 شهرداری بودجه لازم جهت احداث سوله بحران در سطح محله و احداث مراکز فرهنگی، آموزشی و تفریحی در سطح محله پیش بینی شود.


پیرهادی تصریح کرد: بررسی وضعیت فشار آب شرب محله از سوی سازمان آب و فاضلاب تهران و احداث خط انتقال فاضلاب محله آبشار (شهرک نمونه و شهاب و...) به فاضلاب شهری تهران، از سوی شرکت آب و فاضلاب استان تهران از جمله مواردی است که از نهادها درخواست شده به آنها رسیدگی کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر