صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

بازدید رئیس صلیب سرخ نیکاراگوئه از مجتمع دارویی درمانی هلال ایران

مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در دیدار با پدره خوزه کادرون وگا، رئیس صلیب سرخ نیکاراگوئه بر انتقال تجارب و تبادل نیروهای متخصص بین دو کشور تاکید کرد.
کد خبر : 155715

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از جمعیت هلال احمر، در این دیدار حمید چوبینه با معرفی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اعلام اینکه سالانه 200هزار نفر در این مرکز درمانی پذیرش می‌شوند، افزود: تلاش ما بر این است که در این مرکز خدمات با کیفیت خوب و قیمت ارزان به ویژه به نیازمندان ارائه شود.


وی در خصوص بخش توریست درمانی هم با اشاره به اینکه قراردادهایی با کشورهای مختلف به امضا رسیده است، افزود: در قالب این تفاهم نامه‌ها بیماران از این کشورها برای درمان‌های تخصصی مراجعه و از خدمات ما بهره‌مند می‌شوند و ما در بخش‌های مختلف درمانی امکان رقابت با سایر کشورها را داریم چون خدمات درمانی با کیفیت خوب و قیمت ارزان انجام می‌شود.


چوبینه با تاکید بر اینکه آمادگی لازم برای همکاری‌های دو جانبه وجود دارد، گفت: در بخش‌های چشم پزشکی، سلول درمانی و درمان‌های ناباروری آماده ارائه خدمات هستیم، همچنین در بحث تبادل نیروی متخصص و کارهای علمی مشترک این آمادگی وجود دارد.


رئیس صلیب سرخ نیکاراگوئه هم در این دیدار با بیان اینکه ما در ابعاد بسیاری نزدیک به یکدیگر هستیم، تصریح کرد: با وجود مسافت دور دو کشور در بسیاری از ابعاد، صلیب سرخ نیکاراگوئه کارهای شبیه شما را انجام می‌دهد.


وگا با اشاره به اینکه گستردگی فعالیت‌های جمعیت هلال احمر ایران او را شگفت‌زده کرده است، گفت: ما مایل هستیم ظرفیت‌ها و تجربیات سفر خود را انتقال دهیم تا همکاران‌مان راه‌های بیشتری برای همکاری‌های مشترک ارائه کنند.


وی افزود: در نظر داریم در تفاهم‌نامه همکاری بین دو طرف از ظرفیت‌های مجتمع دارویی درمانی هلال ایران هم استفاده کنیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر