صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش:

اندیشه‌های امام باید بر برنامه درسی و سند تحول آموزش و پرورش حاکم باشد

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: آموزش و پرورش خود را مکلف می‌داند که اندیشه‌های امام را در برنامه‌ها، نظریه‌های درسی جمهوری اسلامی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حاکم کند.
کد خبر : 152029

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در پانزدهمین نشست علمی بزم اندیشه اظهار کرد: مباحث بزم اندیشه مباحثی است که برای آشنایی اعضای سازمان پژوهش برگزار می‌شود. همه مردم از وزارت بهداشت مطالبه دارند و سوالات خود را در خصوص اقتصاد، سلامت، بهداشت و سیاست به این وزارتخانه مطرح می‌کنند اما گاهی یادشان می‌رود که تمام وزارتخانه‌ها باید از این وزارتخانه حمایت کنند.


وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش ترویج کننده تربیت است، گفت:‌ این وزارتخانه تنها از دست‌پخت سایر نهادها و سازمان‌ها بهره‌ می‌گیرد یعنی باید فرهنگ و تربیت در قسمت‌های مختلف جامعه شکل بگیرد و ما آن را در آموزش و پرورش ترویج کنیم.


محمدیان ادامه داد: اما متاسفانه اکنون ما به رکود کم تحرکی رسیدیم یعنی آموزش و پرورش به این نتیجه رسیده که خود باید به سراغ صاحبنظران برود و از آرا و نظرات آنها بهره‌مند شود و امروز خوشحال هستیم که از آرا و اندیشه‌های حضرت امام از زبان راوی صادق ایشان آیت‌الله سید حسن خمینی بهره‌مند می‌شویم.


رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: ما خود را مکلف می‌دانیم که اندیشه‌های امام باید بر برنامه‌ها، نظریه‌های درسی جمهوری اسلامی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشراف حاکم باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر