صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اعلام برندگان جوایز گلدن‌ گلوب

«لالا لند» جوایز را درو کرد/ فرهادی و «فروشنده» دست خالی بازگشتند

هفتادوچهارمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب با موفقیت «لالا لند» و ناکامی «فروشنده» به کار خود پایان داد.
کد خبر : 149537

به گزارش گروه فرهنگی آنا، هفتادچهارمین مراسم گلدن‌گلوب شب گذشته با اجرای جیمی فالون برگزار شد و با درخشش «لالا لند» به کارگردانی دیمین شزل که موفق شد، جایزه‌های بهترین فیلم کمدی، بهترین فیلم موزیکال و بهترین کارگردانی را از آن خود کند، به پایان رسید.


فیلم «لالا لند» شب گذشته در هفت بخش نامزد کسب جایزه بود که رکوردی جدیدی در این مراسم به حساب می‌آید.


در بخش تلویزیونی سریال «مدیر شب» بیشترین جوایز را از آن خود کرد و سریال معروف و پرطرفدار «بازی تاج و تخت» دستش از هر جایزه‌ای کوتاه ماند.


اسامی نامزدها و برندگان جوایز گلدن گلوب 2017:


بهترین فیلم درام


نامزدها: «ستیغ اره‌ای»، «اگر سنگ ببارد»، «شیر»، «منچستر کنار دریا»، «مهتاب»


برنده: «مهتاب»


بهترین فیلم کمدی یا موزیکال


نامزدها: «زنان قرن بیستم»، «ددپول»، «فلورانس فاستر جنکینز»، «لالالند»، «سینگ استریت»


برنده: «لالالند»


بهترین بازیگر مرد درام


نامزدها: کیسی افلک برای «منچستر کنار دریا»، جوئل ادگارتون برای «دوست داشتن»، اندرو گارفیلد برای «ستیغ اره‌ای»، ویگو مورتنسن برای «کاپیتان شگفت‌انگیز»، دنزل واشنگتن برای فیلم «حصارها»


برنده: کیسی افلک برای «منچستر کنار دریا»


بهترین بازیگر زن نقش درام


نامزدها: ایمی آدامز برای «ورود»، جسیکا چستین برای «میس اسلون»، روت نگا برای «دوست داشتن»، ناتالی پورتمن برای «جکی»، ایزابل هوپر برای «او»


برنده: ایزابل هوپر برای «او»


بهترین بازیگر مرد موزیکال یا کمدی


نامزدها: کالین فارل برای «خرچنگ»، رایان گاسلینگ برای «لالا لند»، هیوگرانت برای «فلورانس فاستر جنکینز»، جونا هیل برای «سگ‌های جنگ»، رایان رینولدز برای «دِدپول»


برنده: رایان گاسلینگ برای «لالا لند»


بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی


نامزدها: آنت بنینگ برای «زنان قرن بیستم»، لیلی کالینز برای «قوانین صدق نمی‌کنند»، هیلی استاینفیلد برای «مرز هفده»، اما استون برای «لالا لند»، مریل استریپ برای «فلورانس فاستر جنکینز»


برنده: اما استون برای «لالا لند»


بهترین بازیگر مرد مکمل


نامزدها: ماهرشالا علی برای «مهتاب»، جف بریجز برای «اگر سنگ هم ببارد»، سایمون هلبرگ برای «فلورنس فاستر جنکینز»، دو پاتل برای «شیر»، آرون تیلور جانسن برای «حیوانات شبانه»


برنده: آرون تیلور جانسن برای «حیوانات شبانه»


بهترین بازیگر زن مکمل


نامزدها: ویولا دیویس برای «حصارها»، نائومی هریس برای «مهتاب»، نیکول کیدمن برای «شیر»، اوکتاویا اسپنسر برای «چهره‌های پنهان»، میشله ویلیامز برای «منچستر کنار دریا»


برنده: ویولا دیویس برای «حصارها»


بهترین کارگردان


دیمین شزل «لالا لند»، تام فورد برای «جانوران شبانه»، مل گیبسون برای «ستیغ اره‌ای»، بری جنکینز برای «مهتاب»، کنت لونرگان برای «منچستر کنار دریا»


برنده: دیمین شزل برای «لالا لند»


بهترین فیلم‌نامه


نامزدها: دیمین شزل برای «لالا لند»، تام فورد برای «جانوران شبانه»، بری جنکینز برای «مهتاب»، کنت لونرگان برای «منچستر کنار دریا»، تیلور شرایدن برای «اگر سنگ هم ببارد»


برنده: دیمین شزل برای «لالا لند»


بهترین موسیقی


نامزدها: فیلم‌های «مهتاب»، «لالا لند»، «ورود»، «شیر» و «چهره‌های پنهان»


برنده: فیلم «لالا لند»


بهترین ترانه


نامزدها: قطعه «احساس را نمی‌شود متوقف کرد» در فیلم «ترول‌ها»، قطعه «شهر ستاره‌ها» در فیلم «لالا لند»، قطعه «ایمان» در فیلم «آواز خواندن»، قطعه «طلا» در فیلم «طلا» و قطعه «چقدر دور می‌روم» در فیلم «موآنا»


برنده: قطعه «شهر ستاره‌ها» در فیلم «لالا لند»


بهترین انیمیشن بلند


نامزدها: «کوبو و دوتار»، «موآنا»، «زندگی من به عنوان یک کدو سبز»، « آواز خواندن» و «زوتوپیا»


برنده: انیمیشن «زوتوپیا»


بهترین فیلم خارجی‌زبان


نامزدها: «فروشنده» از سینمای ایران، «خدایان» از سینمای فرانسه، «او» از سینمای فرانسه، «نرودا» از سینمای «شیلی» و «تونی اردمن» از سینمای آلمان


برنده: «او» از سینمای فرانسه


جایزه‌‌های بخش تلویزیون


نامزدهای بهترین سریال درام تلویزیونی: سریال‌های «تاج»، «بازی تاج و تخت»، «چیزهای عجیب»، «این ما هستیم» و «وست ورلد»


برنده: سریال «تاج»


نامزدهای بهترین سریال موزیکال و کمدی: سریال‌های «آتلانتا»، «موزارت در جنگل»، «شفاف» و «ویپ»


برنده: سریال «آتلانتا»


نامزدهای بهترین بازیگر مرد سریال درام: رامی مالک برای «آقای روبات»، باب اودنکرک برای «بهتر ه به سول زنگ بزنی»، متیو ریس برای «آمریکایی‌ها»، لیو شرایبر برای «ری داناوان» و بیلی باب تورنتون برای «جالوت»


برنده: بیلی باب تورنتون برای سریال «جالوت»


نامزدهای بهترین بازیگر زن سریال درام: کاتریانا بالفه برای «غریبه»، کلر فوی برای «تاج»، کری راسل برای «آمریکایی‌ها»، وینونا رایدر برای «چیزهای عجیب» و ایوان ریچل‌وود برای «وست‌ورلد»


برنده: کلر فوی برای سریال «تاج»


نامزدهای بهترین بازیگر مرد سریال موزیکال و کمدی: گائل گارسیا برنال برای «موتسارت در جنگل»، دونالد گلاور برای «آتلانتا» و جفری تامبور برای «شفاف»


برنده: دونالد گلاور برای «آتلانتا»


نامزدهای بهترین بازیگر زن سریال موزیکال و کمدی: ریچل بلوم برای «دوست سابق دیوانه»، جولیا لوئیس‌دریفوس برای «ویپ»، سارا جسیکا پارکر برای «طلاق»، عیسی ری برای «ناامن»، جینا رودریگز برای «دوشیزه جین»، تری الیس راس برای «Black-ish»


برنده: تریس الیس راس برای «Black-ish»


نامزدهای بهترین سریال کوتاه و فیلم‌های تلویزیونی: «جنایت آمریکایی»، «خیاط»، «مدیر شب»، «آن شب» و «مردم علیه ا. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی»


برنده: «مردم علیه ا. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی»


نامزدهای بهترین بازیگر مرد سریال کوتاه و فیلم‌های تلویزیونی: ریز احمد برای «آن شب»، برایان کرانستون برای «تمام راه»، تام هیدلستون برای «مدیر شب»، جان تورتورو برای «آن شب»، کورتنی بی. ونس برای «مردم علیه ا.‌جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی)»


برنده: تام هیدلستون برای «مدیر شب»


نامزدهای بهترین بازیگر زن سریال کوتاه و فیلم‌های تلویزیونی: فلیسیتی هافمن برای «جنایت آمریکایی»، رایلی کیو برای «تجربه دوست»، سارا پالسن برای «مردم علیه ا. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی»، شارلوت رامپلینگ برای «جاسوس لندن» و کری واشنگتن برای «تایید»


برنده: سارا پالسن برای «مردم علیه ا. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی»


نامزدهای بهترین بازیگر مرد مکمل سریال، سریال کوتاه و فیلم‌های تلویزیونی: استرلینگ کی. براون برای «مردم علیه ا. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی»، هیو لوری برای «مدیر شب»، جان لیتگو برای «تاج»، کریستین اسلیتر برای «آقای روبات»، جان تراولتا برای «مردم علیه ا. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی»


برنده: هیو لوری برای «مدیر شب»


نامزدهای بهترین بازیگر زن مکمل سریال، سریال کوتاه و فیلم‌ها تلویزیونی: اولیویا کلمن برای «مدیر شب»، لنا هدی برای «بازی تاج و تخت»، کریسی متز برای «این ما هستیم»، ، تندی نیوتن «وست‌ورلد»


برنده: اولیویا کلمن برای «مدیر شب»


در انتهای این مراسم از مریل استریپ، بازیگر برنده سه جایزه اسکار و هشت جایزه گلدن گلوب با اهدای جایزه «سیل بی.دمیل» به عنوان یک عمر دستاورد هنری، تقدیر شد.


مریل استریپ در این مراسم با اشاره به بازیگرهای غیرآمریکایی که در هالیوود حضور دارند و با اشاره به ملیت آن‌ها، از ریس‌جمهور جدید آمریکا و سیاست‌های نژادپرستانه‌اش به شدت انتقاد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر