صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ساخت جلوه‌های ویژه «دریاچه ماهی» برای حضور در جشنواره فجر

جلوه های ویژه «دریاچه ماهی» توسط فرید فصیحی و رضا انصارین در حال انجام است.
کد خبر : 147710

به گزارش گروه فرهنگی آنا، «دریاچه ماهی» به عنوان اولین ساخته بلند سینمایی مریم دوستی و به تهیه کنندگی سعید سعدی؛ این روزها آخرین مراحل فنی خود را برای نمایش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر می‌گذراند.


تدوین فیلم توسط آرش معیریان به پایان رسیده و صداگذاری «دریاچه ماهی» توسط مهرداد جلوخانی آخرین روزهای خود را پشت سر می گذارد. همچنین مراحل جلوه های ویژه این فیلم دفاع مقدسی توسط فرید فصیحی و رضا انصارین در حال انجام است.


«دریاچه ماهی» یکی از تولیدات امسال سینمای ایران در ژانر دفاع مقدس محسوب می شود که نسخه بازبینی این فیلم به دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ارایه شده و پیش بینی می شود تا اولین نمایش «دریاچه ماهی» در جشنواره فجر باشد.


نادر فلاح، ستاره اسکندری، لاله اسکندری، حسن نجاریان، رهام تدریسی، حدیثه تهرانی، مجتبی پیرزاده، صحرا اسداللهی، حسین باشه آهنگر، ابراهیم برزیده، علی نجاریان، کاوه احمدی، مهدی الیاسی، علی فرهادی، علی دهکردی افشین هاشمی گروه بازیگران فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» را تشکیل داده اند.


«دریاچه ماهی» به قلم مصطفی رستگاری با مضمون دفاع مقدس روایتی از شهدای هنوز بر جای مانده کانال ماهی دارد.


این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می رسند و در این میان عشق گمشده ای پیدا می شود..


سایر عوامل اصلی این فیلم سینمایی عبارتند از تهیه کننده: سعید سعدی، کارگردان: مریم دوستی، تدوین: آرش معیریان، نویسنده: مصطفی رستگاری، مدیر فیلمبرداری: مرتضی خان محمد، صدابردار: رضا تهرانی، طراح چهره پردازی: محسن بابایی، موسیقی: کیان مقدم، صداگذار: مهرداد جلوخانی، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جلوه های ویژه بصری: فرید فصیحی، رضا انصارین.


انتهای پیام/

ارسال نظر