صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«عجایب الخلایق» در گالری ساربان

گالری ساربان از دهم تا بیستم دی ماه ۹۵ میزبان نمایشگاهی از جدیدترین آثار قدرت الله عاقلی خواهد بود.
کد خبر : 146891

به گزارش گروه فرهنگی آنا، این نمایشگاه شامل ۲۰ مجسمه با تکنیک برنز پتینه شده در اندازه‌های متفاوت است. نمایشگاه حاضر آخرین مجموعه آثار عاقلی و بیست و ششمین نمایشگاه انفرادی با عنوان «عجایب الخلایق» از روز جمعه دهم دی ماه ۹۵ به مدت ۱۰ روز در گالری ساربان به نمایش درمی‌آید.


پیش از این مجموعه «ونوس در سرزمین مصائب» در سال ۹۱ و مجموعه «مرگ تدریجی یک لبخند» در سال ۹۲ در گالری طراحان آزاد و مجموعه «خاورمیانه» در نمایشگاهی با موضوع «نفت» در گالری شیرین در سال ۱۳۹۳ از عاقلی به نمایش درآمده است.


در قسمتی از استیتمنت نمایشگاه عجایب الخلایق به قلم زروان روحبخشان آمده است: «با دگرگونی‌های سیاسی و اجتماعی، در اغلب جوامع، تغییراتی در مناسبات و کنش و واکنش جناح‌های پیشین شکل می گیرد و این امر بر گفتار و رفتار مردم آن جامعه تاثیر گذاشته و در طول زمان و طی یک یا چند نسل تبدیل به تحولات گسترده اجتماعی می شود. در پی این امر برخی نشانه ها دلالت های متفاوتی پیدا کرده و مضامین و مفاهیم هم دگرگون و گاه واژگون می شوند؛ شفقت و عداوت، قرابت و فراق، غرایب و بدیهیات و امثال آن جای یکدیگر نشسته و وضع موجود را بر وفق مناسبات خود عادی جلوه می دهند. هر آن چه هست عادی است و ما نیز به آن عادت می‌کنیم. عجایب الخلایق قدرت‌الله عاقلی نمایش همین امر است؛ عادت به عادات.»


بیست و ششمین نمایشگاه قدرت الله عاقلی با عنوان «عجایب الخلایق» دهم تا بیستم دی ماه ۹۵ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای هنرمندان و هنردوستان خواهد بود.


علاقه‌مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه جز سه شنبه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری ساربان، واقع در خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک ۱۳۰ مراجعه کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: مجسمه
ارسال نظر