صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۵
مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:

دغدغه فرهنگی باید اولویت مدیران مدارس باشد

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مدیران مدارس ما باید دغدغه فرهنگی را در اولویت اول کاری خود قرار دهند، افزود: در کنار تربیت دانش آموزان، به تعالی روحی و شخصیتی آنان باید توجه کنیم چرا که دانش آموزان سرمایه‌های اصلی این مملکت به شمار می‌روند و آینده این سرزمین به دست آنان رقم می‌خورد.
کد خبر : 146424

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید رحیم میر شاه ولد در نشست کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران، اظهارکرد: حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از گستردگی زیادی برخوردار است و همکاران باید از قدرت بینش، آگاهی و تحمل بالایی برخوردار باشند تا بتوانند با مسائل این حوزه برخوردی کاملا درست و به حق داشته باشند.


مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آثار و نتایج اقدامات ارزیابی عملکرد، کاملا ملی و فرا منطقه‌ای است و محدود به یک شهر یا استان نمی‌شود.


وی با اشاره به اینکه مدارس نبابد صرفا به مسائل آموزشی بپردازند، خاطرنشان کرد: شکل گیری شخصیت اجتماعی دانش آموزان در مدرسه رقم می‌خورد و این از مسائل بسیار مهمی است که هیچ‌گاه نباید فراموش شود.


میر شاه ولد با تاکید بر اینکه مدیران مدارس ما باید دغدغه فرهنگی را در اولویت اول کاری خود قرار دهند، افزود: در کنار تربیت دانش آموزان، به تعالی روحی و شخصیتی آنان باید توجه کنیم چرا که دانش آموزان سرمایه‌های اصلی این مملکت به شمار می‌روند و آینده این سرزمین به دست آنان رقم می‌خورد.


مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش به مشارکت اولیای دانش آموزان در مدرسه اشاره و بیان کرد: نقش مشارکتی اولیای دانش آموزان در آموزش و پرورش، نباید به مسائل مادی محدود شود، بلکه مشارکت فرهنگی و معنوی اولیای دانش آموزان باید به اداره مدرسه نیز گسترش یابد.


میرشاه ولد با بیان اینکه معلم در کنار مسائل آموزشی می‌تواند به شکل گیری شخصیت دانش آموزان کمک کند، افزود: دانشگاه فرهنگیان در آموزش معلمان اصلح نقشی سازنده و بسیار تاثیر گذار دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر