صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۵۹ - ۰۳ دی ۱۳۹۵

میلان قهرمان سوپرکاپ ایتالیا شد

شاگردان مونتلا قهرمان سوپرکاپ ایتالیا شدند.
کد خبر : 144881

به گزارش گروه ورزشی آنا، مسابقه حساس تیم‌های فوتبال آث میلان و یوونتوس در فینال سوپرکاپ ایتالیا امشب در دوحه برگزار شد و در پایان تیم میلان با پیروزی 4 بر 3 جام قهرمانی را بالای سر برد.


جورجیو کیه‌لینی در دقیقه 18 ابتدا برای مردان تورین گلزنی کرد،اما در ادامه مسابقه و در دقیقه 38 گل تساوی را برای میلانی وارد دروازه بوفون کرد تا بازی در نیمه اول با همین نتیجه به اتمام برسد.


در نیمه دوم تیم میلان برخلاف انتظارها هجومی تر بازی را آغاز کرد، حتی تا دقایقی پایانی فرصت های خوبی هم نصیب بازیکنان این تیم شد که با درخشش بوفون دروازه یووه باز نشد تا این دیدار در وقت‌های قانونی یعنی تا پایان دقیقه 90 با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


در وقت های اضافه هم گلی از دروازه‌ها عبور نکرد تا تلاش دو تیم در 120 برای تعیین تیم قهرمان سوپرکاپ ایتالیا بی‌نتیجه باشد و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.


در ضربات پنالتی مارکیسیو، هیگواین، خدیرا، برای یوونتوس ضربات‌شان را به گل تبدیل کردند و ماندزوکیچ و دیبالا پنالتی‌های یووه را خراب کردند. ذدر سوی دیگر بوناونتورا، کوتسکا، سوسو و پاسلیچ برای میلان از روی نقطه پنالتی گل زدند و لاپادولا، پنالتی‌ روسونری را هدر داد.


انتهای پیام/

برچسب ها: میلان یوونتوس
ارسال نظر