صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفت‌و‌گو با آنا:

افزایش خدمات حمایتی دانش آموزان استثنایی در صورت تصویب لایحه بودجه 96

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در صورت تصویب لایحه بودجه سال آینده، خدمات رفاهی برای دانش آموزان استثنایی افزایش می‌یابد.
کد خبر : 140727

مجید قدمی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با توجه به لایحه بودجه سال آینده که به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است، گفت: اگر لایجه ارسال شده تصویب شود و بودجه به موقع اختصاص پیدا کند در نظر داریم تعداد سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی، خدمات حمایتی و فعالیت‌های فرهنگی را برای این دانش آموزان گسترش دهیم.


وی افزود: خدمات رفاهی، درمانی، ایاب و ذهاب، ورزشی، فرهنگی و ... به صورت رایگان و یا با هزینه اندک به این دسته از دانش‌آموزان ارائه می‌شود که با تحقق بودجه می‌توان این میزان فعالیت‌ها را افزایش داد.


قدمی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی براینکه در لایحه ارائه شده به مجلس سهم آموزش و پرورش استثنایی نسبت به سال قبل 12 درصد افزایش داشته و آیا با این میزان افزایش می‌توان به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد، گفت: شرط اول تصویب این لایحه و سپس تخصیص آن است که ما باید برای محقق شدن اهداف خود فعلا صبر کنیم تا نظر مجلس شورای اسلامی مشخص شود.


قدمی با تاکید براینکه آموختن سواد تنها هدف آموزش و پرورش استثنایی برای دانش آموزان نیست، یادآور شد: ما در تلاش هستیم علاوه بر آموزش سواد بتوانیم فرد را برای حضور در جامعه و زندگی آینده آماده کنیم.




انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر