صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فراخوان بخش اقلام تبلیغی واطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر منتشر شد

فراخوان بخش اقلام تبلیغی واطلاع رسانی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر (فیلم های اکران شده) منتشر شد.
کد خبر : 139638

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، سی و پنجمین جشنواره فیلم فجربه منظور اعتلای هنرصنعت سینمای ایران و ارتقای کیفی تبلیغات واطلاع رسانی در معرفی اثر هنری وجذب مخاطب‌ها به سوی سینما و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان عرصه اقلام تبلیغی، اقدام به برگزاری مسابقه عکس/ پوستر/ آنونس فیلم‌های سینمایی می‌کند.


مقررات عمومی:


اقلام تبلیغاتی فیلم های سینمایی داستانی که از تاریخ1/10/94لغایت1/10/95به نمایش عمومی درآمده اند می توانند در این بخش از مسابقه شرکت نمایند.


هیات انتخاب وداوری متشکل از سینماگران وکارشناسان فنی وهنری آثار دریافتی را با رعایت استانداردها و الویت-های جشنواره که در اختیار دبیرخانه بخش اقلام تبلیغی قرارگرفته باشند را مورد قضاوت قرار خواهند دادو جوایز خود را در بخش عکس – پوستر – آنونس و تیزر را به برگزیده گان اهدا می نمایند.


تکمیل فرم تقاضای شرکت درجشنواره به منزله قبولی مقررات آیین نامه شرکت در جشنواره می باشد.


به تمامی آثار راه یافته به بخش اقلام تبلیغی گواهی شرکت اهدا خواهد شد.


برگزارکننده مجازبه استفاده ازآثارمنتخب جهت چاپ درکتاب وامور فرهنگی دیگر باذکر نام صاحب اثر


می باشد.


اخذ تصمیم نهایی درباره مواردی که درآیین نامه ومقررات پیش بینی نشده به عهده شورای برگزاری جشنواره می باشد.


بخش عکس


عکاسان ملزم به ارائه مجموعا هشت عکس صحنه و چهار عکس پشت صحنه از هر فیلم می باشند.


هرعکاس حداکثر با پنج اثر از فیلم های اکران شده می تواند متقاضی حضور دراین بخش باشد.


عکس‌ها باید در ابعاد20*30 و روی کاغذ عکاسی چاپ و فایل دیجیتال آنها با ابعاد30*45 و فرمت jpg با روزولوشن 300dpi برروی CD به دبیرخانه ارسال گردد.


نوشتن نام ونام خانوادگی به همراه نام اثروشماره تماس عکاس بر روی CD الزامی می¬باشد.


تمامی عکسهای هر مجموعه باید رنگی یا سیاه وسفیدباشد.


استفاده از نرم افزارهای رتوش عکس تا جاییکه به اصالت عکس خدشه وارد ننماید مجاز است (ویرایش عکسها درحد اصلاح رنگ و نور مجاز است)


اطلاعات ثبت شده دوربین باید درعکس های ارسالی قابل رویت باشد


آخرین مهلت ارسال آثار30/9/95 می باشد.


بخش پوستر


اندازه پوسترها باید حداقل 45*60 وحداکثر100*70 سانتیمتر باشد ارائه فایل پوستردر فرمت TIF یا JPG با کیفیت 300dpi در قطع100*70 به همراه پرینت A3 الزامی است.


آثار ارسالی حتما باید به مرحله چاپ افست رسیده و مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارا باشند.


هر طراح مجاز به ارسال حد اکثر پنج اثر در این بخش می باشد.


آخرین مهلت ارسال آثار30/9/95 می باشد.


تیزرو آنونس


آنونس ها باید به صورت دیجیتال (DCP) به همراه نسخه ویدیوئی( SD یا HD) ارائه شوند.


تیزرها باید به صورت نسخه ویدیوئی (SD یا HD) ارائه شوند.


زمان تیزر و آنونس آزاد است.


هنرمندان این بخش حداکثر با پنج اثرمی تواند در این بخش شرکت نمایند.


آخرین مهلت ارسال آثار 30/9/95 می باشد.



آدرس دبیرخانه بخش اقلام تبلیغی: خیابان سمیه، خیابان خاقانی، کوچه طبرسی، پلاک 6، طبقه 3


انتهای پیام/

ارسال نظر