صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارشی از آمار فروش هفتگی فیلم‌های روی پرده

«فروشنده» از 13 میلیارد گذشت/ «سیانور» با سئانس‌های فوق‌العاده مواجه شد

هفته اول آبان‌ماه با حواشی تعلیق دفاتر پخش‌کننده فیلم‌های سینمایی همراه بود و پس از حل این معضل، فیلم‌های «یتیم‌خانه ایران»، «متولد 65» و «نفسِ» نرگس آبیار وارد چرخه اکران شدند.  
کد خبر : 129565

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا فیلم «متولد 65» به کارگردانی مجید توکلیِ فیلم‌اولی که اکرانش از چهارشنبه (5 آبان‌ماه) در سینماها آغاز شده، در روز نخست 9 میلیون تومان و پنج‌شنبه 24 میلیون تومان فروش داشته که در مجموع به فروش 33 میلیون تومانی در تهران رسیده است. اکران «متولد 65» از هفته آینده در شهرستان‌ها هم آغاز خواهد شد.



همچنین فیلم «نیمه شب اتفاق افتادِ» تینا پاکروان که یک هفته از اکران آن در سالن‌های سینمایی می‌گذرد، در تهران 54 میلیون تومان فروش داشته است. فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» در تهران 24 سالن سینمایی و در شهرستان‌ها 21 سالن را در اختیار دارد و با این حال موفق شده فروشی معادل 295 میلیون تومان داشته باشد.



فیلم «یتیم‌خانه ایرانِ» ابوالقاسم طالبی در دو روز ابتدایی اکران خود (5 و 6 آبان‌ماه) با فروشی معادل 11 میلیون تومان فروش به هفته خود پایان داد.



فیلم «لانتوریِ» رضا درمیشیان گه روزهای آخر اکران عمومی خود را پشت سر می‌گذارد، تاکنون 6 میلیارد و 850 میلیون فروش داشته است.



همچنین‌ فیلم «فروشنده»ی اصغر فرهادی که شب گذشته با 107 میلیون تومان در تهران، پرفروش‌ترین فیلم در میان تمام فیلم‌های اکران‌شده بود، با 24 سالن سینمایی که در تهران و 83 سالنی که در شهرستان‌ها دارد، تاکنون 13 میلیارد و 320 میلیون تومان فروخته است و در صورت ادامه روند فروش در هفته‌های باقی‌مانده اکرانش، می‌تواند پرفروش‌ترین فیلم سال لقب بگیرد.



عبدالله علیخانی، مدیر شرکت پخش پویافیلم درمورد فروش فیلم «آس‌وپاسِ» آرش معیریان به خبرنگار فرهنگی آنا گفت: « این فیلم در هفته‌ای که گذشت، 37 میلیون تومان فروش داشت. «آس‌وپاس» در حال حاضر 18 سالن در تهران دارد که قرار است در روزهای آینده بیشتر هم شوند.



احمد مختاری (مسئول دفتر هدایت‌فیلم) در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا در مورد فروش «خشکسالی و دورغ» گفت: « فیلم «خشکسالی و دروغِ» پدرام علیزاده با 22 سالن سینمایی در تهران، به فروش 967 میلیون تومانی رسیده و در شهرستان‌ها هم 440 میلیون تومان فروش داشته است. سالن‌های این فیلم در هفته آینده افزایش خواهد داشت. مجموع فروش «خشکسالی و دروغ» تاکنون 1 میلیارد و 470 میلیون تومان بوده است.»



فیلم سینمایی «سیانورِ» بهروز شعیبی که تنها 16 سالن سینمایی در تهران دارد، روز گذشته (پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه) با فروش 75 میلیون در تهران و 25 میلیون تومان در شهرستان‌ها یکی فیلم‌های پرمخاطب سینماهای ایران بود. «سیانور» پس از یک هفته اکران فروشی معادل 371 میلیون تومان داشته است. این فیلم در دو روز گذشته در پردیس‌های ملت، کورش و آزادی با سئانس‌های فوق‌العاده میزبان مخاطبانش بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر