صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۴۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش:

بررسی بودجه سال 96 آموزش و پرورش آغاز شد

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش گفت: نشست‌های تخصصی بررسی بودجه وزارت آموزش و پرورش با حضور مسئولان معاونت‌ها، سازمان‌ها و مراکز این وزارتخانه آغاز شده است.
کد خبر : 126883

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، منصور مجاوری افزود: اولین نشست تخصصی با حضور مسئولان ارشد مرکز استعدادهای درخشان، مرکز سنجش و معاونت آموزش متوسطه وزارتخانه تشکیل و برنامه‌های این ادارات ارائه شد و سیاست‌های بالا دستی بودجه مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.


وی تصریح کرد: نشست‌های بررسی بودجه آموزش و پرورش در 2 روز آینده با حضور مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات، مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، معاونت پرورشی و فرهنگی، معاونت تربیت بدنی و سلامت، معاونت آموزش ابتدایی و معاونت حقوقی و امور مجلس ادامه می‌یابد.


مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: این نشست‌ها با توجه به ارسال بخشنامه تهیه و تنطیم لایحه بودجه سال 96 کل کشور و در راستای فرایند تهیه و تنطیم بودجه‌های پیشنهادی معاونت‌ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه وزارت آموزش و پرورش با رویکرد سیاست‌های کلان بودجه، احکام پیشنهادی برنامه ششم توسعه، سند تحول بنیادین و نقشه راه اجرای احکام سند تحول، برگزار می‌شود.


مجاوری با بیان اینکه رویکرد اصلی بودجه سال آینده وزارت آموزش و پرورش بر اساس بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد است، اضافه کرد: مقرر شده تا در راستای احصا هزینه و قیمت تمام شده خدمات، بودجه به صورت فعالیت های اصلی و تخصصی معاونت‌ها تنطیم شود به طریقی که هر بخش و معاونت مسئول امور تخصصی باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر