صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم حمله به مردم عزادار افغانستان را محکوم کرد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم حمله به مردم عزادار شیعه در شهر های کابل و بلخ افغانستان را به شدت محکوم کرد و گفت : این اقدامات غیر انسانی و تروریستی در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با هدف ایجاد تفرقه مذهبی و گسترش فرقه گرایی و افراطی گری و جدایی امت اسلامی است .
کد خبر : 125305

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم،دکتر محمد سالار کسرایی ضمن ابراز همدردی با مردم بی دفاع و بویژه دانشجویان افغانستانی مقیم ایران و بازماندگان قربانیان این حوادث غمبار تروریستی افزود:کشتار عزاداران بی دفاع در افغانستان نشان دهنده نگرانی تروریست های منطقه از ایجاد امت اسلامی و با هدف ایجاد تفرقه مذهبی و گسترش فرقه گرایی است.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم آگاهی امت اسلامی و ضرورت همکاری و گستره منطقه ای برای رویارویی با پدیده تروریسم را مورد تاکیدقرار داد و گفت:تقویت همکاری ها علیه تروریسم و به خصوص داعش به نفع منطقه و جهان است و وحدت و اتحاد و همه مذاهب در مبارزه با تروریسم بسیار موثر خواهد بود.


وی در پایان افزود: اینجانب ضمن محکوم نمودن و اعلام تاسف و تالم از بروز این حادثه اجر جزیل برای شهدا و صبر جمیل برای بازماندگان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.


به گزارش آنا ، انفجار بمب در مراسم عاشورای حسینی در ولایت بلخ در شمال افغانستان دهها کشته و زخمی بر جای گذاشته است. این دومین حمله به مراسم عزاداری حسینی در افغانستان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر