صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در گفت‌و‌گو با آنا عنوان کرد:

میانگین نمره چند درس ملاک کیفیت آموزشی نیست

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: کیفیت آموزشی به عوامل مختلفی بستگی دارد و محاسبه میانگین نمره چند درس نشانه کیفیت آموزشی نیست .
کد خبر : 122952

مرضیه گرد، رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در واکنش به پایین بودن میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان مدارس غیردولتی، گفت: بیش از 60 درصد دانش آموزانی که در شهر تهران میانگین بالای نمره 18 را داشته‌اند،دانش آموزان مدارس غیردولتی تشکیل می‌دهند.


وی با تاکید براینکه محاسبه میانگین نمره چند درس به عنوان کیفیت آموزشی مطرح نمی‌شود، افزود: اگر تعدادی از دانش آموزان در جلسه امتحان حضور نداشته‌اند یا به دلایلی نتوانسته‌اند نمره مناسبی در امتحان یک درس کسب کنند نمی‌توان در مورد مدرسه قضاوت کرد.


گرد یادآور شد: عوامل مختلفی مانند معلم، فضای آموزشی، انگیزه و رغبت دانش آموز،‌شرایط اقتصادی و اجتمای خانواده، توان و استعداد و ... در کیفیت آموزشی تاثیر دارد به همین دلیل نمی‌توان با اتکا به میانگین نمره چند درس درباره کیفیت آموزشی و مدارس قضاوت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر