صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۱ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت‌ آموزش و پرورش:

شرایط ثبت نام کتاب های درسی تک جلدی اعلام شد

مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت‌ آموزش و پرورش از امکان ثبت نام در سامانه ویژه کتاب، برای دریافت کتاب‌های درسی تک جلدی خبر داد.
کد خبر : 117410

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از باشگاه خبرنگاران، لیدا نیک‌روش، مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت‌ آموزش و پرورش درباره نحوه ثبت نام کتاب‌های درسی به شکل تک‌جلدی گفت: از 10 شهریور دانش‌آموزان یا معلمانی که به کتاب‌های تک‌جلدی نیاز دارند می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی www.irtextbook.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


وی با اشاره به اینکه اغلب دانش آموزان ابتدایی و معلمانی با تغییر پایه تدریس، از کتاب‌های تک‌جلدی استفاده می‌کنند، ادامه داد: دانش‌آموزان به وسیله شماره دانش‌آموزی و معلمان از طریق کد پرسنلی امکان ثبت‌نام و دسترسی به کتاب‌ها را دارند.


نیک روش با بیان اینکه بر مبنای آدرس پستی متقاضیان کتاب‌ها از طریق پست ارسال می‌شود، اظهار کرد: افرادی که خواهان کتاب‌های درسی تک‌جلدی هستند، می‌توانند تا 20 اسفندماه نسبت به ثبت نام در سامانه و دریافت کتاب اقدام کنند.


مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت‌ آموزش و پرورش یادآور شد: سامانه تلفنی به شماره ی 02188827778 برای رسیدگی و پاسخگویی به سوالات در نظر گرفته شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر