صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۱۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

ورود 3000 راهبر آموزشی از امسال به مدارس روستایی

مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از ورود 3000 راهبر آموزشی ویژه به مناطق روستایی از امسال خبر داد و گفت: آزمون جذب راهبران آموزشی از 15 شهریورماه در استان‌های مختلف شروع شده و تا 20 این ماه ادامه دارد.
کد خبر : 116563

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، صادق صادقپور درباره جزییات جذب راهبران آموزشی برای مدارس روستایی، اظهار کرد: آزمون جذب راهبران آموزشی برگزار و برترین‌هایی که حائز شرایط بودند و در آزمون و مصاحبه پذیرفته شوند، به عنوان راهبر آموزشی انتخاب می‌شوند.


وی افزود: افراد برگزیده، دوره‌های آموزشی لازم را می‌گذرانند و از ابتدای مهر برای نظارت حمایت و هماهنگی در مدارس روستایی آغاز فعالیت می‌کنند.


مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از 2 برابر ظرفیت، ثبت‌نام انجام شده بود و در برخی استان‌ها تا شش برابر آن ظرفیت داشتیم، گفت: افرادی که پس از پذیرفته شدن در آزمون در مصاحبه هم قبول شوند کار خود را به عنوان راهبر شروع می‌کنند و فعالیت آنها زیرنظر معاونت آموزشی منطقه خواهد بود.


صادق‌پور درباره شرایط و مزایای راهبران آموزشی اظهار کرد: بحث راهبران آموزشی یک حلقه مفقوده نظارتی بود که باید انجام می‌شد و از آن استقبال خوبی شده است. افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند باید دارای سابقه 5 سال مدیریت و مدرک کارشناسی ارشد باشند و اگر در مناطقی کارشناس ارشد وجود نداشته باشد باید افراد داری حداقل مدرک کارشناسی باشند.


مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: شرایط و مزایای ویژه‌ای برای راهبران آموزشی برقرار می‌شود و علاوه بر حق مدیریت تا 130 هزار تومان دریافت می‌کنند، البته پیگیر هستیم حق سختی کار راهبران آموزشی را با موافقت سازمان مدیریت افزایش دهیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر