صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش:

روند حرکت آموزش و پرورش خوشایند نیست

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه روند حرکت آموزش و پرورش خوشایند نیست، تاکید کرد: ما باید با تکیه بر سند تحول بنیادین و نهادینه کردن پژوهش توسط معلمان در مدارس تولید فرهنگ کنیم.
کد خبر : 115912

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان با بیان اینکه در رویکرد جدید آموزشی تنها بحث تئوریک نیست، افزود: رویکرد ما بر اساس حوزه یادگیری تفکر و حکمت است و به دنبال خلاقیت و ابداع هستیم.


وی گفت: ما باید با تکیه بر سند تحول بنیادین و نهادینه کردن پژوهش توسط معلمان در مدارس تولید فرهنگ کنیم.


محمدیان با اشاره به اینکه روند حرکت آموزش و پرورش خوشایند نیست، تاکید کرد: ما باید با تکیه بر سند تحول بنیادین و نهادینه کردن پژوهش توسط معلمان در مدارس تولید فرهنگ کنیم.


رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش تدوین و اجرای سند تحول بنیادین را گامی بسیار موثر در تولید فرهنگ دانست و افزود: مناسبترین حرکت در این حوزه تغییر محتوای درسی و تربیت معلمان بود.


محمدیان تصریح کرد: پژوهش و ایجاد فضای نقد و پرسش‌گری در بین دانش آموزان نهادینه شده است که این از اقدامات مطلوب آموزش و پرورش است و امیدواریم همچنان تقویت شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر