صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

اختصاص 50 میلیارد تومان بودجه برای آموزش پیش دبستانی

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از اختصاص 50 میلیارد تومان بودجه با هدف توسعه آموزش‌های پیش دبستانی خصوصا در مناطق محروم خبر داد.
کد خبر : 115629

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی زرافشان، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با حضور در یکصد و دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان از اختصاص 50 میلیارد تومان بودجه با هدف توسعه آموزش‌های پیش دبستانی خصوصا در مناطق محروم خبر داد.


وی در ادامه گفت: در طول مدت وزارت فانی 26 تفاهم نامه برای جلب مشارکت و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف برای اجرائی شدن برنامه‌ها، مصوبات و فعالیت‌های آموزش و پرورش منعقد شده است.


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت رو به رشد و عالی شورای پروژه مهر آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و اشاره به شعار سال 95 (اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل) برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص پروژه مهر 95 انجام شده است که از نکات برجسته پروژه مهر 95 می‌توان به استقرار پایه دهم، ساماندهی، برنامه ریزی، چاپ کتب درسی جدید، رشد هجده درصدی در دوره پیش دبستانی، تجهیز هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش و همچنین ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در پایه دهم اشاره کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر