صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۳ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

نقل و انتقال معلمان تا 27 شهریور ماه ادامه دارد

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نقل و انتقال معلمان داخل استان و اضطرار تا 27 شهریور ماه ادامه دارد.
کد خبر : 114302

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علیرضا کمره‌ای، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران پیرامون وضعیت نقل و انتقال معلمان در شهر تهران، گفت: با توجه به فرآیندهای انجام شده حدود 250 نفر در رشته‌ها و جنسیت مورد نیاز وارد شهر تهران شده‌اند.


وی ادامه داد: نقل و انتقال داخل استان و در شرایط اضطرار همچنان انجام شده و امیدواریم تا قبل از 27 شهریور که فرصت به پایان می‌رسد این جابجایی ها به طور کامل مشخص شده باشد.


مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نیروهای انتقالی طبق ضوابط در مناطق 15 تا 19 فعالیت می‌کنند.


وی در خصوص کمبود نیروی انسانی برای آغاز سال تحصیلی جدید عنوان کرد: بیشترین کمبود در مقطع ابتدایی در هر دو جنسیت و کمبود معلم مرد در مقطع دبیرستان و هنرستان است.


کمره‌ای ادامه داد: 70 هزار ساعت کمبود نیرو وجود داشته که از محل نقل و انتقال مربوط به سایر استان‌ها، حق التدر‌یس نیرو‌های موظف و نیرو‌های جدید‌الورود دانشگاه فرهنگیان تأمین می‌شود.


مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: چنانچه کمبود نیرو بیش از نیاز باشد طبق ضوابط و با توجه به رشته‌های مورد نیاز پذیرش نیرو انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه برای سال تحصیلی آینده تعداد اندکی به مدارس دو نو‌بته تهران اضافه می‌شوند، گفت: با توجه به رشد حدود 15 درصدی دانش‌آموزان در مناطق جنوبی، امسال مدارس دو نو‌بته سابق نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهند.


کمره‌ای در خصوص مدارس برخی مناطق که مالکیت آنها مشخص نیست، بیان کرد: مدار‌سی در مناطق 18 و 2 دچار مشکل مالکیت بوده و این مساله موجب شده تا اختلاف نظرهایی بین آموزش و پرورش و نهادهای دولتی یا خصوصی دارای شرایط مذکور ایجاد شود.


وی افزود: اکنون در حال گفت‌وگو برای حل موقتی این مشکل هستیم و برای روشن شدن وضعیت قطعی مالکیت چنین مدار‌سی نیاز به همکاری سایر نهادها است چرا که آموزش و پرورش به تنهایی منابع کافی برای رفع این مشکل را ندارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر