صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵

سرقت 2 میلیونی ریالی فرزند از حساب بانکی مادر

رئیس پلیس فتای استان فارس از کشف پرونده برداشت غیرمجاز دو میلیون ریالی در شیراز خبر داد.
کد خبر : 114194

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ سید موسی حسینی با اعلام این خبر گفت: خانم 33 ساله شیرازی با مراجعه به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضائی شکایت خود را مبنی بر اینکه از حسابش دو میلیون ریال برداشت شده است عنوان کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.
وی ادامه داد: شاکی که کارمند یک شرکت در شیراز است در اظهارات خود بیان کرد که پس از اینکه جهت خرید به فروشگاه مراجعه می‌کند متوجه می‌شود تنها مبلغ دو میلیون ریال از موجودی حسابش کسر شده است و کل حسابش خالی نشده است که پس از مراجعه به بانک متوجه می‌شود این برداشت‌ها که در چندین نوبت صورت گرفته است از طریق فضای مجازی بوده است.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را جهت شناسایی سارق حساب آغاز کرده که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص می‌شود سارق، نوجوان 13 ساله و پسر خانواده است که مخفیانه با حساب مادرش بازی‌های اینترنتی خریداری کرده است.
سرهنگ حسینی از والدین درخواست کرد تا مراقب فرزندانشان در فضای مجازی باشند و آنها را در این فضا تنها نگذارند، همان‌گونه که والدین باید مراقب فرزندان خود در فضای جامعه باشند، در فضای مجازی نیز می‌بایست با فرهنگ سازی و ارتباطات نزدیک و در ادامه با کنترل فرزندان خود مانع انحرافات احتمالی آنها شوند.
وی همچنین تاکید‌ کرد: افراد می‌بایست سرویس پیامکی حساب بانکی خود را فعال ساخته تا در صورت انجام هرگونه تراکنش مالی از طریق پیامک متوجه تراکنش‌های مالی حساب خود شوند.



انتهای پیام/

ارسال نظر