صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز مسابقات سراسری قرآن در تلویزیون

مرحله نخست سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت تلویزیون از صبح امروز(چهارشنبه 13 مردادماه) همزمان در تهران و مراکز صدا و سیما در استان‌ها آغاز شد.
کد خبر : 107152

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، این دوره ازمسابقات در بخش­ های اصلی شفاهی (قرائت،حفظ و ترتیل) و کتبی (مفاهیم­ و معارف)‌ و در چند بخش جنبی با حضور کارکنان و خانواده هایشان برگزار خواهد شد.


پس از برگزاری مرحله اول این رقابت ها که امروز به پایان می رسد، در مرحله دوم شرکت کنندگان به صورت غیر حضوری به سوالات داوران در باره موضوعات مختلف قرآنی پاسخ خواهند گفت و برگزیدگان این مرحله در ایام هفته وحدت و ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) در مرحله نهایی و اختتامیه این مسابقات معرفی خواهند شد.


به گفته مهدی یوسف مدیر امور فرهنگی اداره کل روابط عمومی رسانه ملی، شرکت کنندگان در این رقابت ها امسال نسبت به سال گذشته نزدیک به دوبرابر هستند.


سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی در بخش ­های مختلف قرائت، ترتیل، حفظ قرآن کریم و همچنین بخش ­های جنبی برگزار می­ شود.


قدردانی از همکاران حافظ کل قرآن کریم و پدید آورندگان آثار قرآنی نظیر پایان­ نامه، مقاله، تحقیق، طرح­ های پژوهشی و صاحبان اثرتألیفی و ترجمه درحوزه قرآن کریم قدردانی می­ شود.


درسیزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی علاوه بر مسابقات اصلی، بخش مسابقه کودکان و خردسالان نیز برگزارمی شود که در آن شرکت کنندگان دررده سنی 5 تا 7 سال نقاشی های خود را با مضمامین قرآنی شرکت می دهند.


این مسابقات به همت اداره امور فرهنگی اداره کل روابط عمومی رسانه ملی برگزار می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: تلویزیون
ارسال نظر