صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۱:۰۸ | ۰۲ / ۰۴ /۱۴۰۵
| |

«ویران تن» علیرضا اخوان به صحنه می آید

نمایش «ویران تن» به کارگردانی و نویسندگی علیرضا اخوان از هفتم تیر ماه به صحنه تئاتر می آید.
کد خبر : 1064830

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نمایش «ویران‌ تن» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا اخوان از ۷ تیرماه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا‌های خود را آغاز می‌کند.

این نمایش که در قالب یک مونولوگ‌ درام روی صحنه می‌رود، با نگاهی به مفاهیم عشق، فقدان و حافظه، تجربه انسان در مواجهه با غیاب و از دست دادن را روایت می‌کند. «ویران‌تن» تلاش دارد تأثیر فقدان را نه فقط به عنوان یک تجربه فردی، بلکه به عنوان رخدادی که جهان درونی و روابط انسان را دگرگون می‌کند، به تصویر بکشد.

پرسش محوری این اثر آن است که با از دست دادن یک نفر، چه چیزی از وجود ما نیز همراه او از دست می‌رود؛ پرسشی که در بستر روایتی شخصی و ملموس دنبال می‌شود.

بلیت‌فروشی «ویران‌تن» از اول تیرماه آغاز خواهد شد و این نمایش از ۷ تیرماه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران میزبان مخاطبان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha