صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۸:۲۲ | ۳۰ / ۰۳ /۱۴۰۵
| |

هیأت مذاکره‌کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» راهی سوئیس شد

هیأت مذاکره‌کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» دقایقی قبل راهی زوریخ سوئیس شد.
کد خبر : 1064262

به گزارش خبرگزاری آنا، هیأت مذاکره کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» دقایقی قبل راهی زوریخ سوئیس شد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و سیدعباس عراقچی وزیر خارجه، علی باقری معاون بین‌الملل دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی، حمید بورد معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی نفت ایران، کاظم غریب آبادی و اسماعیل بقائی معاونین وزیرخارجه و ... اعضای هیأت اعزامی کشورمان را تشکیل می‌دهند.

بنابر اعلام بقائی سخنگوی هیأت مذاکره کننده «میناب ۱۶۸»، این سفر جهت پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل است و هر توافق و تفاهمی وقتی محک می‌خورد که زمان اجرای آن رسیده باشد.

بقائی تاکید کرد: باتوجه به تجربه‌ای که از بدعهدی طرف مقابل داریم باید بصورت جدی تعهدات آنها را مطالبه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha