هیأت مذاکرهکننده ایرانی «میناب ۱۶۸» راهی سوئیس شد
هیأت مذاکرهکننده ایرانی «میناب ۱۶۸» دقایقی قبل راهی زوریخ سوئیس شد.
کد خبر : 1064262
به گزارش خبرگزاری آنا، هیأت مذاکره کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» دقایقی قبل راهی زوریخ سوئیس شد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و سیدعباس عراقچی وزیر خارجه، علی باقری معاون بینالملل دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی، عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی، حمید بورد معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی نفت ایران، کاظم غریب آبادی و اسماعیل بقائی معاونین وزیرخارجه و ... اعضای هیأت اعزامی کشورمان را تشکیل میدهند.
بنابر اعلام بقائی سخنگوی هیأت مذاکره کننده «میناب ۱۶۸»، این سفر جهت پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل است و هر توافق و تفاهمی وقتی محک میخورد که زمان اجرای آن رسیده باشد.
بقائی تاکید کرد: باتوجه به تجربهای که از بدعهدی طرف مقابل داریم باید بصورت جدی تعهدات آنها را مطالبه کنیم.
انتهای پیام/