صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۳:۱۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:

شرایط برای ادامه تحصیل دانش آموزان عشایر تسهیل می یابد

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه عشایر بزرگترین ظرفیت برای حفظ هویت ملی هستند، گفت: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده شاهد رشد و توسعه آموزش و پرورش عشایر در ابعاد مختلف هستیم.
کد خبر : 106340

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد دیمه ور در اردوی سراسری دانش آموزان دختر عشایر کشور که به میزبانی اردوگاه فرهنگی و تربیتی ثامن الحجج (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این اردو فرصت بسیار خوبی برای توسعه همگرایی، وحدت و وفاق ملی در بین جوامع عشایری است.


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه عشایر همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند، تصریح کرد: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده شاهد رشد و توسعه آموزش و پرورش عشایر در ابعاد مختلف هستیم.


وی خاطرنشان کرد : دانش آموزان عشایر بزرگترین ظرفیتی هستند که ما برای حفظ هویت ملی در اختیار داریم و حضور پررنگ آن‌ها در برنامه هایی از این دست نشان می دهد باید مدیریت تعلیم و تربیت نگاه ویژه ای به این بخش داشته باشد و برهمین اساس هم با تدوین قانون آموزش و پرورش عشایر در سال ۱۳۹۳ تلاش کردیم اهدافی که در این بخش داریم را محقق سازیم.


دیمه ور بیان کرد : برای سال آینده هم تلاش می کنیم دانش آموزان کنکوری مدارس عشایر با شرایط بهتری ادامه تحصیل دهند و بتوانند به شکل مطلوب تری با سایر دانش آموزان رقابت کنند.


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش افزود : امروز باوجود تنوع محتوا در فضاهای مجازی باید اذعان کنیم نگرانی هایی برای حفظ هویت ملی و دینی داریم که دانش آموزان عشایر می توانند در راستای این موضوع به ما کمک کنند تا ذهن نوجوانان و جوانان ما از داشته ها و ذخیره های دینی و ملی خود غافل نشود.


انتهای پیام/

ارسال نظر