صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۰:۵۱ | ۲۳ / ۰۳ /۱۴۰۵
| |

ثبت‌نام سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید آغاز شد

وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام سرویس مدارس خبر داد و اعلام کرد: اولیای دانش‌آموزان یک ماه فرصت دارند درخواست خود را در سامانه سپند ثبت کنند.
کد خبر : 1062571

به گزارش خبرگزاری آنا، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس اعلام مدیرکل حمل و نقل و دبیر شورای عالی ترافیک شهر‌های کشور، اولیای دانش آموزانی که می‌خواهند از خدمات سرویس حمل و نقل دانش آموزی استفاده نمایند از امروز به مدت یک ماه فرصت دارند درخواست خود را در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) که توسط اتحادیه‌های تابعه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور به آدرس https://irtusepand.ir طراحی و فعالیت می‌نماید، ثبت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha