صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

4 فیلم ایرانی در جشنواره بین‌المللی «ملبورن»

«فروشنده» اصغر فرهادی،«اژدها وارد می‌شود» ساخته مانی حقیقی، «رویاهای دم صبح» به کارگردانی مهرداد اسکویی و «سونیتا» از رخساره قائم‌مقامی در شصت‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ملبورن استرالیا که از سال ۱۹۵۲ راه‌اندازی شده است و یکی از قدیمی‌ترین فستیوال‌های سینمایی دنیا محسوب می‌شود، روی پرده می‌روند.
کد خبر : 105961

به گزارش گروه فرهنگی آنا، هر یک از این فیلم‌ها در دو نوبت اکران می‌شوند و توضیحات تحسین‌برانگیزی درباره هر کدام از این آثار در سایت این جشنواره دیده می‌شود. «فروشنده» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی که نشان نخل طلا را برای شهاب حسینی در بخش بازیگری و جایزه بهترین فیلم‌نامه از جشنواره‌ فرانسوی فیلم کن را نصیب خود فرهادی کرد، امروز ساعت 4 عصر به وقت محلی، اولین نمایش خود را در جشنواره ملبورن خواهد داشت. نوبت دوم این فیلم دوم اوت (۱۲ مرداد ماه) خواهد بود.


وب‌سایت این جشنواره بین‌المللی اعلام کرد: فیلم «رویاهای دم‌صبح» مهرداد اسکویی که از سوی «ورایتی» و «هالیوود ریپورتر» تحسین شده است، در روزهای ششم و هشتم اوت (۱۶ و ۱۸ مرداد ماه) نمایش داده می‌شود.


روزهای پنجم و هشتم اوت (۱۵ و ۱۸ مردادماه) برای نمایش «اژدها وارد می‌شود» ساخته جدید مانی حقیقی در جشنواره فیلم ملبورن ۲۰۱۶ اعلام شده است.


مستند «سونیتا» به کارگردانی رخساره قائم مقامی نیز که ساخته مشترک آلمان، سوئیس و ایران است، امروز ساعت ۱۳:۳۰ به وقت محلی و ساعت ۱۱ روز ۱۴ اوت (۲۴ مرداد ماه) در این رویداد بین‌المللی دیده می‌شود.


شصت‌وپنجمین جشنواره فیلم ملبورن از ۲۸ جولای (هفتم مرداد ماه) آغاز به کار کرده و پس از سه هفته فعالیت، تا چهاردهم اوت به کار خود ادامه خواهد داد. این رویداد سینمایی بزرگترین فستیوال در استرالیا و نیم‌کره جنوبی جهان محسوب می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: فروشنده
ارسال نظر