صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نشست تولیت آستان قدس رضوی و استاندار خراسان رضوی با مدیران صدا و سیما

اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفتمانی انقلابی است که ابعاد این گفتمان باید به صورت دقیق تبیین، مخاطبان آن تعیین و الزامات آن تشریح شود.
کد خبر : 102921

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی صدا وسیما، تولیت آستان قدس رضوی در دیدار مدیران ارشد رسانه ملی و مدیران کل صداوسیمای مراکز استان ها گفت: صداوسیما به عنوان برجسته ترین رسانه کشور باید اجرای سیاست های ابلاغی را مطالبه کند و آثار مثبت عمل به راهبرد انقلابی اقتصاد مقاومتی را به مردم نشان دهد.


وی، اعتماد مردم را مهمترین سرمایه رسانه خواند و ابراز امیدواری کرد: تلاش مدیران رسانه ارزشی صداوسیما همواره برای تحکیم و گسترش پیام انقلاب و مشی و منش امام (ره) و مقام معظم رهبری باشد.


استاندار خراسان رضوی هم در این نشست انتقال پیام انقلاب و نظام را که ورای معیارهای مادی و دنیوی است،رسالت رسانه دانست و گفت: از ظرفیت رسانه باید برای اشاعه فرهنگ اسلامی مبتنی بر سیره نبوی و ائمه اطهار بهره جست.


رشیدیان مهمترین راهکار مبارزه با قاچاق کالا و مصرف کالای ایرانی را فرهنگ سازی عنوان و تأکید کرد: کارکرد صداوسیما در این عرصه بی بدیل است، لذا انتظار می رود، برنامه های رسانه به سمت و سویی حرکت کند که مردم به این نکته برسند که مصرف کالای قاچاق ، لطمه به تولید ملی و اشتغال است.


رشیدیان ایجاد نشاط اجتماعی در چارچوب حفظ ارزش ها را از الزامات جوامع توسعه گرا برشمرد و تأکید کرد: ترویج معیارهای صحیح سبک زندگی ایرانی- اسلامی بر عهده صداوسیما است و دولت و مجموعه کارگزاران دولتی در تحقق اهداف رسانه صداوسیما از هیچ همکاری ای فرو گذار نیست.


رشیدیان در خاتمه به سال 2017 ( مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام) اشاره کرد و راه اندازی شبکه زیارت را خواستار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر