صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

«هفته پژوهشی برند ملی ایران» برگزار می‌شود

اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بنیاد ایرانشناسی، رویداد ملی «هفته پژوهشی برند ملی ایران» را هم‌زمان با هفته پژوهش در دانشگاه‌های برتر کشور برگزار می‌کند.
کد خبر : 1017623

به گزارش خبرگزاری آنا، این سلسله نشست‌ها با هدف تقویت دیپلماسی علمی و فرهنگی و با رویکردی مسئله‌محور طراحی شده‌اند تا ضمن پرهیز از کلیشه‌های رایج، پیوندی عملی میان «نظر» و «عمل» در حوزه برندسازی ملی برقرار کنند.

در هر نشست، متناسب با زیست‌بوم تخصصی دانشگاه میزبان، موضوعی راهبردی انتخاب شده و اساتید برجسته دانشگاهی در کنار مدیران اجرایی عالی‌رتبه به گفت‌وگو و تضارب آرا خواهند پرداخت.

رویداد «هفته پژوهشی برند ملی ایران» از شنبه 22 آذر تا پنجشنبه 27 آذر 1404 در دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبائی، امام صادق(ع)، علوم پزشکی ایران، علم و فرهنگ، آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.

محورهایی همچون بازسازی روایت ملی ایران در نظم نوین جهانی، تصویر ایران در افکار عمومی بین‌المللی، ارتباطات راهبردی و رسانه، نقش صنایع خلاق، ظرفیت‌های گردشگری سلامت و جایگاه ادیان و مذاهب در ارتقای برند ملی ایران در این برنامه‌ها مورد بحث قرار خواهند گرفت.

حضور در نشست‌ها برای عموم آزاد است و شرکت‌کنندگان گواهی معتبر حضور دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و هماهنگی حضور می‌توانند از طریق نشانی https://B2n.ir/IRnationbrand1  زیر اقدام کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پژوهش برند ملی
ارسال نظر