صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۵:۰۰ | ۲۵ / ۰۸ /۱۴۰۴
| |
آناکست؛ علم و آموزش

راز دیده‌نشدن کسب‌وکارها چیست؟

چرا صدای واقعی یک برند با تبلیغات بیشتر شنیده نمی‌شود؟
کد خبر : 1012237


این اپیزود به یکی از چالش‌های رایج کسب‌وکارها می‌پردازد؛ جایی که با وجود محصول مناسب و تلاش‌های مستمر، همچنان صدای آن‌ها در بازار شنیده نمی‌شود. در این پادکست تأکید می‌شود که دیده‌شدن حاصل تبلیغات پرتعداد نیست، بلکه نتیجه اصالت، شجاعت و ایجاد ارتباط انسانی با مخاطب است. تمایز واقعی از تصمیم آگاهانه برای «همه نبودن» آغاز می‌شود و اینکه چگونه کشف صدای درونی، شناسایی مخاطب واقعی و ساختن اعتماد، مسیر رسیدن به جایگاهی پایدار و اثرگذار را هموار می‌کند.

برای شنیدن اپیزودهای بیشتر، می توانید آناکست را در شنوتو، کست‌باکس و اسپاتیفای هم دنبال کنید



عوامل تولید:
نویسنده، گوینده و تدوینگر: محمد رضا فتحی

انتهای پیام/

ارسال نظر