صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۳۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران:

افتتاح 1000کلاس درس جدید در پایتخت تا مهرماه

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران از افتتاح و بهره برداری 85 پروژه جدید آموزشی، پرورشی و ورزشی در تهران با ظرفیت 1000کلاس درس جدید خبر داد.
کد خبر : 100826

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، داریوش ورناصری درباره وضعیت ساخت و ساز مراکز آموزشی جدید برای ورود به سال تحصیلی پیش رو، اظهار کرد: 85 پروژه جدید داریم که یا تکمیل شده‌اند و یا در حال تکمیل هستند.


وی افزود: مساحت فضاهای جدید به 110هزار متر مربع می‌رسد که در شهریور و مهر جاری بهره برداری خواهند شد و در سطح تهران پراکنده‌اند و از منطقه یک گرفته تا فیروز کوه و ملارد را پوشش می‌دهند.


مدیر کل نوسازی مدارس شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا افتتاح این پروژه‌ها به رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در تهران بویژه در منطقه 22 کمک می کنند؟ گفت: ممکن است امسال مشکلی در تامین فضا در منطقه 22 نداشته باشیم، اما علت همه این فشارها برای احداث فضای جدید به چند سال آینده مربوط می‌شود.


ورناصری ادامه داد: امسال هم با افزایش تراکم جمعیت دانش آموزی در پروژه‌های موجود مشکل کمبود مدرسه حل می شود ،اما در سال‌های آتی در این منطقه با مشکل روبرو می شویم و قطعا این کمبود با احداث یک و دو پروژه حل نمی‌شود و نیازمند تدبیر اساسی در این منطقه هستیم.


به گفته وی منطقه 22 به 250 مدرسه نیاز دارد، در حالی که در آن منطقه 75 مدرسه دولتی و غیردولتی وجود دارد. نیاز است سالانه 20 پروژه در منطقه 22 ساخته شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر