صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۲:۱۳ | ۰۱ / ۰۸ /۱۴۰۴
| |

آغاز بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران با حضور ۲۵۵ شرکت از ۴ کشور جهان

در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی بیش از ۲۳۵ شرکت داخلی و ۲۰ شرکت خارجی از کشورهای آلمان، ژاپن، چین و برزیل تازه‌ترین محصولات و فناوری‌های صنعت لوازم خانگی را عرضه کرده‌اند.
کد خبر : 1006507

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا؛ از امروز، اول آبان ماه ۱۴۰۴، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا چهارم آبان ادامه خواهد داشت. این رویداد با حضور گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی، فرصتی برای معرفی تازه‌ترین محصولات و فناوری‌های صنعت لوازم خانگی فراهم کرده است.

حضور گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی

در این دوره از نمایشگاه، ۲۳۵ شرکت داخلی و ۲۰ شرکت خارجی از کشور‌هایی همچون آلمان، ژاپن، چین و برزیل مشارکت دارند. طیف گسترده‌ای از لوازم برقی، محصولات سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات صوتی و تصویری، قطعات و ماشین‌آلات وابسته در این نمایشگاه عرضه شده است. سالن‌های تحت پوشش این رویداد شامل سالن‌های ۱۸، ۲۷، ۳۱ آ، ۳۱ ب، ۳۵، ۳۸، ۳۸ آ، ۳۸ ب، ۴۴ و فضای باز مجموعه نمایشگاهی هستند.

اهداف برگزاری نمایشگاه

هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، تقویت تعامل میان تولیدکنندگان داخلی و خارجی، معرفی نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید و گسترش شبکه‌های تجاری عنوان شده است. حضور فعال شرکت‌کنندگان فرصت مناسبی برای آشنایی با روند‌های نوین صنعت لوازم خانگی و ایجاد همکاری‌های مشترک تجاری و صنعتی فراهم می‌سازد.

نمایشگاه به عنوان پلتفرم آموزشی و اطلاع‌رسانی

علاوه بر جنبه‌های تجاری، نمایشگاه امسال نقش آموزشی و اطلاع‌رسانی چشمگیری دارد. بازدیدکنندگان در این رویداد با آخرین استانداردها، فناوری‌های مدرن تولید، و روش‌های نوین طراحی و نصب لوازم خانگی آشنا می‌شوند. کارشناسان معتقدند برگزاری چنین رویداد‌هایی نقشی اساسی در ارتقای کیفیت محصولات داخلی و افزایش رقابت‌پذیری آنها در بازار‌های داخلی و بین‌المللی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر