لزوم مناسبسازی و هویت بخشی فضای دانشگاهی
به گزارش خبرنگار آنا، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس ظهار کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت اصولی و ایفای نقش متعهدانه در ارتقای علمی و توسعه همه جانبه کشور توانسته خود را بهعنوان دانشگاهی پیشرو و طراز اول در سطح ملی و بینالمللی معرفی کند.
وی با اشاره به اعتماد و انتخاب اول مردم برای ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: راهاندازی رشتههای کاربردی در حوزهای مختلف، فضای مناسب آموزشی و رفاهی، بهرهمندی از استادان و اعضای هیئت علمی توانمند و مجرب، کارگاهها و تجهیزات آزمایشگاهی و ... موجب شده تا این دانشگاه با جلب رضایت خانوادها مورد استقبال قرار گیرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس آمادگی دانشگاهها برای پذیرش و ارائه خدمات رضایتبخش به دانشجویان و خانوادههای آنان خواستار شد و بیان کرد: مدیران گروه، کارشناسان و دیگر عوامل اجرایی در دانشگاه باید با تکریم اربابرجوع، صداقت، امانتداری، صرفهجویی در مصرف و داشتن وجدان کاری پذیرای دانشجویان در راستای ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن باشند.
رنجبر، تبیین و معرفی ظرفیتهای دانشگاه به نو دانشجویان امری ضروری دانست و گفت: ستاد استقبال از نو دانشجویان زیر نظر شورای فرهنگی واحدهای دانشگاهی با حضور نمایندگان بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، تشکلهای دانشجویی، کانونهای فرهنگی و نشریات دانشجویی و هیئت مذهبی در همه واحدهای دانشگاهی بهمنظور معرفی ظرفیتها و برنامههای دانشگاه و نحوه استقبال از دانشجویان در اسرع وقت تشکیل و اجرا شود.
وی با تأکید بر لزوم اطلاعرسانی دقیق و تشریح آییننامهها و مقررات دانشگاه به دانشجویان عنوان کرد: دانشجویان باید از بدو ورود به دانشگاه با آییننامهها و مقررات مربوط به خود مطلع شوند تا با خیال آسوده بتوانند در محیطی کاملاً سالم و علمی و با اعتمادبهنفس بیشتر به تحصیل خود بپردازند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان شناسایی دانشجویان و دانشپژوهان جوان و مستعد، حمایت، تقویت و راهنمایی آنها بهمنظور ارتقای سطح دانش و بروز خلاقیتها و نوآوریهای آنان از دیگر وظایف دانشگاه یاد کرد و ادامه داد: فراهم کردن شرایط و امکانات لازم برای تشویق جوانان خلاق، کارآفرین در چارچوب امکانات و مقررات دانشگاه امری ضروری و الزامی است که باید عملیاتی شود.
انتهای پیام/