بازگشت پرقدرت دیکاپریو؛ «نبردی پس از نبرد دیگر» مدعی فصل جوایز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا به نقل از ورایتی، فیلم «نبردی پس از نبرد دیگر» ساخته استودیوی برادران وارنر، در روز جمعه و در جریان پیش نمایشها در ۳۶۳۴ سالن سینمای آمریکای شمالی، ۸.۸ میلیون دلار فروخت. این مبلغ شامل درآمدهای حاصل از پیش نمایشها برای طرفداران در روز سه شنبه میشود که در سالنهای فرمت بزرگ برگزار شد.
استودیو برای این فیلم اکشن معاصر و پرهزینه پل توماس اندرسون و لئوناردو دیکاپریو، بیش از ۱۳۰ میلیون دلار هزینه کرده است. «نبردی پس از نبرد دیگر» اکنون به یک کلاسیک مدرن میان منتقدان تبدیل شده و بلافاصله خود را به عنوان یک مدعی جدی در فصل جوایز معرفی کرده است. علاوه بر این، فیلم به طور موفقیت آمیزی تبدیل به یک انتخاب محبوب در میان تماشاگران شده است، به طوری که نتایج نظرسنجی سینماسکور، امتیاز عالی «A» را برای آن ثبت کرده است. در مقایسه «بوگی نایتس» اندرسون در سال ۱۹۹۷ «بوگی نایتس» اندرسون در سال ۱۹۹۷ امتیاز «C» را دریافت کرده بود. این امتیاز همچنین بالاترین امتیاری است که دیکاپریو از این سرویس پس از فیلم «تایتانیک» در همان سال گرفته است.
فیلم فیلم «نبردی پس از نبرد دیگر» در حال حاضر در مسیر خود قرار دارد تا در آمار پیش بینی شده پایان هفته، افتتاحیهای بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون دلار را ثبت کند. در بهترین حالت، نقدهای درخشان و بازتابهای مثبت از فیلم میتواند موجب حفظ جذابیت آن در میان تماشاگران از هفتهای به هفته دیگر شود. اما اگر افتتاحیه ضعیف باشد، فیلم «نبردی پس از نبرد دیگر» باید به یک پدیده تبلیغاتی دهان به دهان تبدیل شود و علاوه بر آن، جذب مخاطب در خارج از کشور نیز برای سودآوری در گیشه ضروری خواهد بود.
در هر صورت، این فیلم به راحتی میتواند به بزرگترین فیلم اندرسون از نظر فروش تبدیل شود. کارگردان در مصاحبهای در ماه اوت با اسکوایر اشاره کرده بود که «با چالشهای گیشهای روبهرو است.» بزرگترین موفقیت تجاری او تا کنون، «خون به پا خواهد شد» است که در ۲۰۰۷ به ۴۰ میلیون دلار در گیشه داخلی و ۷۶ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت. فیلم «نبردی پس از نبرد دیگر» میتواند به عنوان آزمونی برای گیشه با هزینههای بالا محسوب شود.
انتهای پیام/