دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۵۰۰ کودک کار و خانواده معتادان متجاهر به کربلا اعزام می‌شوند

۵۰۰ کودک کار و خانواده معتادان متجاهر به کربلا اعزام می‌شوند
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: این سازمان برای اربعین تصمیم دارد افرادی از قشر آسیب‌دیده اجتماعی که شامل کودکان کار، خانواده معتادان متجاهر و افرادی از این قبیل هستند را به کربلا اعزام کند.
کد خبر : 864245

احمد احمدی‌صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای اربعین تصمیم دارد تعدادی از قشر آسیب‌دیده اجتماعی را شامل کودکان کار، خانواده معتادان متجاهر و افرادی از این قبیل را به کربلا اعزام کند.

وی تصریح کرد: از افراد فوق به صورت داوطلبانه دعوت کرده‌ایم تا در صورت تمایل، به مناسبت برگزاری مراسم اربعین حسینی به کربلا اعزام کنیم؛ البته اعزام این افراد به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ما از کودکان کار برای اعزام به کربلا ثبت‌نام کرده‌ایم و چند کاروان از این عزیزان که زائر اولی هستند برای اربعین حسینی به کربلا اعزام خواهند شد.

احمدی‌صدر در ادامه تأکید کرد: در گام اول حدود ۵۰۰ نفر از کودکان کار و خانواده معتادان متجاهر و سایر اقشار آسیب‌دیده به اربعین به کربلا راهی می‌شوند، چراکه همه این عزیزان هم شرایط مناسبی را ندارند که به این سفر بروند.

وی همچنین یادآور شد: همه هزینه سفر اربعین ۵۰۰ کودک کار و خانواده اقشار آسیب دیده‌ای که به کربلا اعزام می‌شوند را سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته